برنامه ال‌جی برای تولید تلفن‌های هوشمند قدرتمند

عصر کالا- شرکت ال‌جی اعلام کرده که تا سال ۲۰۲۱ گوشی‌های باکیفیتی برای افزایش سهم فروش خود در بازار تولید خواهد کرد.

برنامه ال‌جی برای تولید تلفن‌های هوشمند قدرتمند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، فروش گوشی‌های هوشمند ال‌جی چند سالی است که با افول شدیدی روبرو بوده و همینطور این روند ادامه پیدا کرده است. در دوازده ماه گذشته، ال‌جی تدابیری اندیشید و هزینه‌های خود را پایین آورد، اما این نوید را داده است که محصولات سال 2021 برای این شرکت سودآوری بیشتری خواهند داشت.

    بالا رفتن فروش گوشی‌های ال‌جی تا پایان سال 2021

    کئون بونگ-سئوک، مدیر اجرایی شرکت ال‌جی در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در CES 2020 از تلاش‌های ال‌جی برای پیشرفت در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند تا پایان سال 2021 خبر داد. این موفقیت با گسترش خط تولید گوشی‌های هوشمند این شرکت و افزودن ویژگی‌های جدید به آن‌ها به دست خواهد آمد. سئوک در این کنفرانس اشاره‌ای به هدف‌های بعدی ال‌جی نکرد، اما به نظر می‌رسد این شرکت وارد عرصه تولید گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده شود.

    بر اساس صحبت‌های مدیر اجرایی شرکت ال‌جی در کنفرانس مطبوعاتی CES 2020، پیشرفت‌های گوشی‌های هوشمند ال‌جی قطعا در زمینه نرم‌افزار خواهد بود نه در بخش سخت‌افزار این گوشی‌ها، با این وجود، هیچ اطلاعاتی درباره گوشی‌های V60 ThinQ و G9 ThinQ در اخبار لو رفته از این شرکت درز نکرده است که بشود تشخیص داد آیا پرچمدار نسل بعدی ال‌جی یک گوشی انقلابی خواهد بود یا خیر.

    ال‌جی مانند رقیب دیرینه خود، سونی به شدت به دنبال این است تا بتواند با ارائه ارتباطات 5G در گوشی‌های خود، بتواند دوباره به صنعت تولید گوشی‌های هوشمند بازگردد. هرچند، اینگونه که اطلاعات نشان می‌دهند، این تنها سامسونگ است که توانسته است با عرضه گوشی‌های خود انحصار بازار گوشی‌های هوشمند را با فروش سالیانه 7 میلیون دستگاه و 75 درصد میزان فروش در کل بازار جهان به دست گرفته است. به نظر می‌رسد ال‌جی امسال قصد دارد با ارائه گوشی‌های مجهز به فناوری 5G به رقابت با دیگر برند‌های حال حاضر جهان بپردازد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر