افزودن سوابق پزشکی کاربران در نسخه بعدی iOS

عصر کالا- شرکت اپل تحت تاثیر توجه بیشتر به سلامتی کاربرانش، قصد دارد در نسخه بروزرسانی جدید سیستم عامل iOS خدمات سلامتی بیشتری را فراهم کند.

افزودن سوابق پزشکی کاربران در نسخه بعدی iOS
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، از آنجایی که این روزها توجه کاربران به وضعیت سلامت و بهداشت و همچنین کیفیت زندگی شان افزایش یافته است، غول های تکنولویی نیز تصمیم  گرفته اند در همین راستا خدمات بیشتری را برای کاربرانشان فر اهم کنند تا بدین وسیله رضایت آنها را نیز جلب کنند.

    حالا شرکت آمریکایی اپل نیز در همین راستا قصد دارد سوابق پزشکی کاربرانش را در نسخه بروزرسانی شده و جدید سیستم عامل iOS که قرار است در بهار پیش رو ارائه و عرضه کند، به محصولات خود بیفزاید.

    اپل برنامه‌های بیش‌تری برای رسیدگی به وضعیت سلامت ما دارد و قصد دارد خدمات سلامتی بیش‌تری را برای مشتریان خود فراهم کند. سوابق پزشکی که در آغاز کار در دوازده مرکز پزشکی در دسترس بیماران خواهد بود، تمام سوابق بیماری و سلامت فرد مانند آلرژی، وضعیت واکسیناسیون، شرایط درمان، نتایج آزمایشگاهی، داروهای مصرفی، روند درمان و وضعیت اعضای حیاتی بدن را کنار هم قرار می‌دهد و زمانی که این اطلاعات به‌روزرسانی شوند، بیمار اطلاعیه ‌ای از همه این اطلاعات دریافت خواهد کرد.

    این ویژگی جدید در محصولات اپل این امکان را به کاربران می دهد تا از آخرین و بروز ترین وضعیت سلامتی خود آگاه بوده و به دنبال درمان های لازم و مورد نیازشان بروند. همانطور که قابلیت شمارش گام های برداشته شده در گوشی های آیفون و بررسی ضربان قلب در ساعت های هوشمند اپل از استقبال بی نظیری برخوردار شد، انتظار می رود این قابلیت جدید نیز خبر خوشایندی برای بسیاری از کاربران محصولات اپل به شمار رفته و با استقبال خوبی مواجه شود.

    اپل در این خصوص خاطرنشان کرده است که این سوابق پزشکی توسط رمز عبور آیفون کاربر رمزگذاری و محافظت می‌شوند و جای هیچ گونه نگرانی برای افشای اطلاعاتشان وجود نخواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر