تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ مشخص شد

عصر کالا- همچنان شایعات پیرامون گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ (LG V۳۰) در گردش است.

تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، مشخصات و ویژگی‌های بارز این گوشی بارها توسط منابع مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته و اکنون تاریخ رونمایی از این پرچمدار جدید مشخص شده است.
    ماه گذشته، یکی از رسانه های کره‌ای اعلام کرد که ال جی قصد دارد تا گوشی پرچمدار ال جی وی 30 خود را در 31 آگوست (9 شهریور ماه) به طور رسمی معرفی کند. امروز ایوان بلاس، فاش کننده معروف توئیتری، با انتشار دعوتنامه‌ای رسمی از ال جی نشان داد که یک گوشی هوشمند جدید از این کمپانی کره‌ای در 31 آگوست معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد دستگاهی که در 9 شهریور ماه رخ نشان می‌دهد همان گوشی هوشمند ال جی وی 30 باشد.
    در این دعوتنامه نامی از موبایل LG V30 برده نشده، اما تصویر ارائه شده، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که در پس زمینه آن حرف V خودنمایی می‌کند. تاریخ اعلام شده در این تصویر با پیش‌بینی‌های قبلی درباره تاریخ رونمایی از ال جی V30 مطابقت دارد.

    نمایشگاه ifa 2017 که در شهر برلین برگزار خواهد شد از 1 تا 6 سپتامبر (10 الی 15 شهریور ماه) ادامه خواهد داشت و گویا ال جی قصد دارد تا در یک کنفرانس مطبوعاتی و یک روز پیش از آغاز به کار این نمایشگاه، پرچمدار جدید خود را به نمایش بگذارد.
    یکی از مهمترین ویژگی‌های پرچمداران سری V ال جی، نمایشگر ثانویه آنهاست؛ اما به نظر می‌رسد که این ویژگی پس از آن که در ال جی وی 10 و ال جی وی 20 خودی نشان داد، در نسل سوم از این گوشی هوشمند دیده نشود. گفته می‌شود که این اسمارت فون اولین گوشی ساخته شده توسط این کمپانی است که به صفحه نمایش اولد مجهز خواهد بود. شارژ بی‌سیم نیز یکی از امکانات قابل توجهی است که به احتمال بسیار در مدل V30 خودنمایی خواهد کرد.
    انتظار می‌رود که در دل این گوشی هوشمند پردازنده اسنپدراگون 835 قرار گرفته و حداقل به 4 گیگابایت رم مجهز باشد. پرچمداران سری v ال جی، همواره ویژگی‌های جالب‌تری نسبت به سری G در اختیار داشته‌اند، اما با فرض حذف شدن نمایشگر ثانویه از این دستگاه، دیگر چه چیزی می‌تواند منحصر به فرد بودن گوشی هوشمند ال جی وی 30 را نشان دهد؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر