تاریخ عرضه و قیمت نهایی سونی اکسپریا XZ پریمیوم مشخص شد

عصر کالا- کمپانی سونی اعلام کرد که علاقمندان در ایالات متحده آمریکا می‌توانند اکسپریا XZ پریمیوم را خریداری کنند، به علاوه این کمپانی قیمت و تاریخ عرضه‌‌ی این گوشی هوشمند در این کشور را تایید کرد.

تاریخ عرضه و قیمت نهایی سونی اکسپریا XZ پریمیوم مشخص شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از کلیک، سونی اکسپریا XZ پریمیوم در رویداد جهانی موبایل 2017 در ماه فوریه، معرفی گردید. علاقمندان به پرچمدار جدید سونی، می‌توانند از ماه ژوئن این گوشی را پیش خرید کنند. قیمت پرچمدار سونی متناسب با مشخصات و ویژگی‌های این گوشی تعیین شده است.

    Xperia XZ Premium دارای یک نمایشگر LCD 5.5 اینچی با کیفیت 4K است که قابلیت پشتیبانی از High Daynamic range را نیز دارد و توسط پوشش گوریلا گلس 5 حفاظت می‌شود. پردازنده اسنپدراگون 835 با 4 گیگا بایت حافظه‌ی رم عهده‌دار پردازش اطلاعات در این گوشی است. حافظه داخلی اکسپریا XZ پریمیوم 64 گیگا بایت خواهد بود و با سیستم عامل اندروید 7٫1 عرضه خواهد شد.

    دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 19 مگاپیکسلی است که قادر به ضبط ویدیو‌های اسلوموشن با 960 فریم در ثانیه خواهد بود. حسگر اثر انگشت اکسپریا XZ پریمیوم مانند سایر گوشی‌های هوشمند سونی در کنار دستگاه تعبیه شده است. انرژی گوشی توسط یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

    Sony Xperia XZ Premium در رنگ‌های برنز صورتی، کرومی درخشان و مشکی روانه‌ی بازار خواهد شد. از 12 ژوئن آمازون، Best Buy، Fry’s و سایر خرده فروشی‌ها اکسپریا XZ پریمیوم را پیش فروش خواهند کرد. این پرچمدار با قیمتی معادل 799٫99 دلار به فروش خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر