گلکسی S۸ به عنوان برترین گوشی حال حاضر بازار شناخته شد

عصر کالا- به نظر می‌رسد که از دید بسیاری از کاربران و تحلیلگران کهکشانی‌های جدید سامسونگ نمره قبولی گرفته اند و اندک اندک در حال تصاحب بهترین عنوان‌های سال جاری هستند.

گلکسی S۸ به عنوان برترین گوشی حال حاضر بازار شناخته شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، به نظر می‌رسد که از دید بسیاری از کاربران و تحلیلگران کهکشانی‌های جدید سامسونگ نمره قبولی گرفته اند و اندک اندک در حال تصاحب بهترین عنوان‌های سال جاری هستند.

    چندی پیش پرچم‌داران تازه سامسونگ پس از سربلند بیرون آمدن از آزمایش‌های گوناگون ثابت کردند که صاحب بهترین نمایشگر موجود در بازار هستند و در حال حاضر نیز موسسه پژوهشی Consumer Reports که یکی از معتبرترین پایگاه‌های تست گوشی‌های موبایل است در گزارشی اعلام کرده که گلکسی S8 و +S8 بهترین تلفن های هوشمند موجود در بازار هستند.

    براساس گفته‌های پایگاه Consumer Reports اگر از طراحی کهکشانی‌های جدید سامسونگ شروع کنیم، نبود حاشیه در کنار دستگاه، صفحه‌ نمایش خمیده و توجه بسیار زیاد سازنده به این بخش، موجب شده است تا با طراحی مدرن، ظریف و مینیمالیستی خاصی در این گوشی‌ هوشمند روبرو شویم. همچنین یکی دیگر از نقاط قوت این محصول، عمر باتری مناسب و بالاتر در برادر بزرگتر نیز است.

    باید گفت که موسسه Consumer Reports به راحتی این عنوان را به گلکسی S8 و همتای دیگرش تقدیم نکرده است و آنها حتی برای آزمایش گواهینامه IP68 (جلوگیری از نفوذ آب به گوشی در عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه) این دو گوشی نیز آن‌ها را در یک آکواریوم پر از آب قرار داده و خبر خوش برای هواردان اینکه هر دو تلفن‌هوشمند با موفقیت این آزمایش را هم پشت سر گذاشته‌اند.
    استفاده از دستیار صوتی هوشمند و هوش مصنوعی نیز این دو بردار را یک سر و گردن بالاتر از دیگر رقیبان حاضر در بازار قرار می‌دهد، هرچند انتظار می‌رود که اغلب کاربران تمایل بیشتری به استفاده از گوگل اسیستنت داشته باشند. ولی به جرات می‌توان گفت حتی با کنار گذاشتن بیکسبی، گلکسی S8 و +S8 همچنان به عنوان یکی از بهترین تلفن های هوشمند اندرویدی بازار شناخته می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر