بهترین گوشی های ضدآب بازار کدامند؟ + عکس

عصر کالا: اگر دنبال بهترین گوشی ضدآب بازار با قیمت های مختلف هستید مطلب زیر را بخوانید.

بهترین گوشی های ضدآب بازار کدامند؟ + عکس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸:۰۰
  • بهترین گوشی های ضدآب بازار کدامند؟ + عکس
  • بهترین گوشی های ضدآب بازار کدامند؟ + عکس
  • بهترین گوشی های ضدآب بازار کدامند؟ + عکس
  • بهترین گوشی های ضدآب بازار کدامند؟ + عکس
  • بهترین گوشی های ضدآب بازار کدامند؟ + عکس

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران آنلاین، خرید یک اسمارت‌فون هم یک مشکل اساسی است. برندهای مختلف و پرزرق و برق هرکدام با تبلیغات گسترده خود قصد دارند که گوشی خود را دردل شما جای بدهند. کاربر هم در این هیاهوی برندها گیج می‌شود و به احتمال زیاد غش می‌کند. این‌جاست که تکنولوژی و صدالبته اینترنت به کمک‌تان می‌آید. شما باکمی جستجو در فضای مجازی می‌توانید٬ راهنماهای خرید زیادی پیدا کنید که هرکدام بهترین گوشی‌ها را به شما معرفی می‌کنند. ما هم برای یاری شما در خرید یک اسمارت‌فون مقاوم دربرابر آب این مطلب را نوشتیم.
نکته: این لیست براساس قیمت و نزولی است.
1- سونی اکسپریا XZ Premium
همان‌طور که می‌دانید٬‌ این گوشی چندی پیش به کشورمان وارد شد و در دسترس عموم قرار گرفت. موبایلی قدرتمند و صدالبته جذاب! با قابلیت برداشت سوپراسلوموشن با نرخ 960 فریم‌برثانیه که اولین‌بار است که در یک اسمارت‌فون کار گذاشته شده است. اما این موبایل به‌خاطر این امکاناتش وارد لیست ما نشده. بلکه به‌دلیل مقاومت دربرابر آب در این لیست گنجانده شده است. دیگر همه می‌دانند که گوشی‌های سونی از خیلی وقت پیش در مقابل آب دوام می‌آورند و به‌نظر می‌رسد که کمپانی سونی با گواهینامه IP قرار داد بسته است و (بیش‌تر اوقات) موبایل‌هایش این استاندارد جهانی را دریافت می‌کنند.

پرچمدار 2017 این برند هم گواهینامه IP68 را کسب کرده و با افتخار آن را برسینه خود چسبانده است. فکر کنید که به عمق 1.5 متری استخر رفته‌اید و دوست‌دارید که از خود یا دوستان‌تان فیلم و عکس بگیرید اما تاچ گوشی از کار افتاده است! ولی XZ Premium این‌طور نیست و با دکمه‌ای فیزیکی که کناره‌ خود دارد٬ عکس‌های خیره‌کننده‌ای در زیر آب می‌گیرد. خلاصه این موبایل خوراک استخر است. چه‌کسی می‌داند، شاید این اسمارت‌فون سنگین‌وزن حقیقتا یک شاه‌ماهی فلزی زنده باشد!
حدود قیمت: دو میلیون و پانصد هزار تومان
2- سامسونگ گلکسی S8
تبلیغات گسترده و میلیارد دلاری سامسونگ سبب شده تا همه دنیا این گوشی خوش‌ساخت را بشناسند و احتمالا عاشق آن شوند. اسمارت‌فونی کم‌حاشیه با طراحی شیشه‌ای-فلزی دررنگ‌های براق و لوکس! همان‌طور که این دیوایس قدرتمند و جذاب است٬ به همان میزان یک ماهی لیز هم هست!

سامسونگ توانسته برای این دستگاه خود گواهینامه IP68 را کسب کند. یعنی شما می‌توانید٬ S8 خود را در عمق 1.5 متری آب‌ شیرین به‌ مدت 30 دقیقه غوطه‌ور کنید. همچنین کاربر قادر است که دکمه‌های ولوم را طوری تنظیم کند تا آن‌ها مانند دکمه شاتر عمل نمایند. با انجام این‌کار می‌توانید در استخر بپرید و از خود پی‌درپی عکس‌برداری کنید. S8 با دریافت این استاندارد خود را تبدیل به پکیجی کامل کرد که نه‌تنها عاشقان تکنولوژی‌های تروتازه را به خود جلب می‌کند٬‌ بلکه نگاه آن‌هایی را که دنبال اسمارت‌فونی مقاوم دربرابر آب هستند٬ نیز خیره می‌نماید.
حدود قیمت: دو میلیون و سیصد هزار تومان
3- ال‌جی G6
پرچمدار 2017 کمپانی پرآوازه ال‌جی حالا خیلی‌وقت است که در کشورمان مهمان است. اما این موبایل هنوز نتوانسته فروش خوبی را برای شرکت ال‌جی رقم بزند. البته این یک امر طبیعی به‌حساب می‌آید و معلوم است که G6 درمقابل رقبایی چون گلکسی S8 و کمپین تبلیغاتی عظیم آن کم می‌آورد و حرفی برای گفتن ندارد. اما این موبایل در قسمتی که ما در این مطلب با آن کار داریم٬ بهتر از رقیبان عمل می‌کند.

این گوشی توانسته گواهینامه IP68 را دریافت کند. موضوع به این‌جا ختم نمی‌شود. مدیران شرکت ال‌جی مدعی هستند که این دستگاه دربرابر آب شور هم مقاوم است و هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید. این گفته را تاحدودی می‌توان صحیح تلقی کرد. چراکه در سابقه برند مذکور خانواده V را دیده‌ایم و همان‌طور که می‌دانید٬ این سری جدا از کیفیت بالای تصویر و صوت‌شان٬ گواهینامه‌ای از ارتش ایالات متحده آمریکا کسب کرده‌اند. پس ناخودآگاه درستی این ادعا را تایید می‌کنیم و کلاه‌مان را برای این کمپانی کره‌ای از سر برمی‌داریم. ناگفته نماند که دوربین این موبایل دارای Wide-Angle است. پس با آن می‌توانید٬ عکس‌های چندنفره در زیرآب بگیرد.
حدود قیمت: یک میلیون و هشتصد هزار تومان
4- سونی اکسپریا Z5
دوباره سری به سرزمین سامورایی‌ها می‌زنیم. با این‌که Z5 پرچمداری بازنشسته است٬ اما هنوز هم ارزش خرید بالایی دارد. این گوشی به بدنه‌ای فلزی و براق مجهز است و از قلبی قدرتمند به‌ نام اسنپدراگون 810 بهره می‌برد. این دستگاه توانسته استاندارد IP68 را کسب کند. یعنی شما می‌توانید با این مدل از شرکت سونی به استخر بروید و باکمک دکمه فیزیکی شاتر پیاپی از خود عکس بگیرید.

البته این ویژگی 2 کارکرد دیگر هم دارد. کاربر قادر است این گوشی را در آب غوطه‌ور کند تا کمی از شدت داغ‌شدن آن بکاهد و به قول معروف «آرامش کند!». همچنین شما می‌توانید٬ Z5 را در استخر بیندازید تا لک‌ها و اثرانگشت‌هایی که به بدنه مانند کنه چسبیده٬ پاک شوند و سپس گوشی را تر و تمیز در دست‌تان بگیرید. به همین‌ راحتی! اما متاسفانه سونی به غوطه‌ورکردن این موبایل در آب تاکید زیادی نکرده است و حتی پیشنهاد می‌کند که این‌کار را انجام ندهید.
حدود قیمت: یک میلیون و سیصد هزار تومان
5- سامسونگ گلکسی (A5 (2017
به آخرین شاه‌ماهی و ارزان‌قیمت‌ترین آن‌ها در لیست رسیدیم. موبایلی میان‌رده از کمپانی خوش‌نام سامسونگ. اسمارت‌فونی که مانند برادران اشرافی خود در سری «S» جذاب و خیره‌کننده است و در اصل زیبایی خود را از «S7» به ارث برده است. سامسونگ طی اقدامی انتحاری یک قابلیت شگفت‌انگیز و دوست‌داشتنی را به این دستگاه اضافه کرد. امکانی که جای خالی‌اش در میان‌رده‌ها به‌شدت حس می‌شد. مقاومت دربرابر آب. این دیوایس توانسته گواهینامه IP68 را دریافت کند. پس به‌راحتی می‌توانید٬ (A5 (2017 را به استخر ببرید و در عمق 1.5 متری آن‌هم به‌مدت 30 دقیقه شنا کنید!

حدود قیمت: یک میلیون و صد و پنجاه هزار تومان

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر