عرضه لپ‌تاپ جدید اپل به تعویق افتاد

عصر کالا- به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تولید انبوه و عرضه جانشین مک بوک ایر را تا سه ماهه سوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به تعویق بیاندازد.

عرضه لپ‌تاپ جدید اپل به تعویق افتاد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، تازه‌ترین گزارش‌های منتشره حاکی است که تولید انبوه نسخه جایگزین لپ‌تاپ مک بوک ایر اپل با صفحه نمایش رتینا قرار است تا سه ماهه سوم سال جاری میلادی به تاخیر بیافتد. بدین ترتیب، می‌توان گفت که این شرکت قصد ندارد از این محصول جدید در رویداد WWDC 2018 رونمایی کند.
    گفته می‌شود اپل به منظور حذف مک بوک 12 اینچی و مک بوک ایر خود، در حال توسعه و طراحی یک لپ‌تاپ 13 اینچی جدید با نمایشگر رتینا و قیمت مقرون به صرفه است. اما حالا وب سایت‌های فعال در حوزه تکنولوژی مدعی شده‌اند که اپل می‌خواهد تولید این محصول جایگزین و جدید را تا نیمه دوم سال 2018 موکول کند.
    بنابراین انتظار می‌رود که اپل در رویداد WWDC تصمیمی برای رونمایی از این محصول نداشته باشد. با اینکه این محصول جدید، جایگزین مک بوک ایر است اما احتمالا اپل در نحوه نامگذاری آن تجدیدنظر خواهند کرد.
    طبق گفته‌های تحلیلگران، این لپ‌تاپ جدید از یک طراحی جدید، باریک و نمایشگر با کیفیت رتینا بهره می‌برد و به جدیدترین تراشه پردازنده اینتل مجهز است. اپل رسما تاکنون به این گونه اخبار و گزارش‌های منتشر شده واکنشی نشان نداده است.

     

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر