رندری که به شکل اصلی گلکسی‌اس۹ بسیار نزدیک است

عصر کالا- موسسه تحقیقاتی Olixar بر اساس این اخباره، رندری منتشر کرده است که شباهت بسیاری به طرح اصلی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس دارد.

رندری که به شکل اصلی گلکسی‌اس۹ بسیار نزدیک است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در چند روز اخیر اخبار بسیاری در مورد پرچم دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شده است. موسسه تحقیقاتی Olixar بر اساس این اخبار، رندری منتشر کرده است که شباهت بسیاری به طرح اصلی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس دارد.

    بر اساس این تصویر، صفحه نمایش و پنل جلویی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس شباهت زیادی با نسل قبل خود دارند و تنها قاب پشت آن تغییر کرده است. همانطور که مشاهده میکنید تنها در نسخه پلاس شاهد دوربین دوگانه هستیم. بر این اساس سامسونگ نیز رویه گوشی های آیفون را در پیش گرفته و در نسخه پلاس علاوه بر تفاوت اندازه صفحه نمایش، دوربین دوگانه را نیز اضافه کرده است.

    مطابق تصویر، سامسونگ با توجه به اعتراض های کاربران، محل قرار گیری حسگر اثر انگشت را تغییر داده و آن را از کنار دوربین به پایین آن انتقال داده است. گفته می‌شود گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در نمایشگاه MWC 2018 در شهر بارسلون معرفی خواهند شد.


     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر