با به روزرسانی جدید؛

امکان برقراری تماس با کمک بلندگوی اپل فراهم می شود

عصر کالا- اپل در مراسم رونمایی اعلام کرد کاربران با کمک به روز رسانی جدید می توانند با کمک بلندگوی هوم پاد تماس برقرار کنند. همچنین اعلام شد سیستم عامل جدید آیفون ۲۶شهریور رونمایی می شود.

امکان برقراری تماس با کمک بلندگوی اپل فراهم می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، اپل در مراسمی از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در این مراسم علاوه بر رونمایی از محصولات این شرکت از چند به روز سانی نیز خبر داد. 

    کاربران به زودی می توانند با درخواست از دستیار صوتی از طریق بلندگوی HomePod تماس برقرار و دریافت کنند.  البته کاربران این بلندگو باید کمی بیشتر منتظر باشند چون هنوز به روزرسانی ها ارائه نشده اند.

    قابلیت جدید تماس بلندگوی هوشمند  عالی است و صدا با کیفیتی روشن و واضح به گوش می رسد.

    کافی است کاربر از سیری بخواهد با یکی از شماره های دفتر تلفن او تماس برقرار کند یا شماره تلفن را با صدای بلند بگوید. تماس های ورودی به طور خودکار  از آیفون به بلندگو منتقل می شوند.

    علاوه بر این موارد بلندگو  از میانبر دستیار صوتی سیری نیز پشتیبانی می کند، به این ترتیب کاربران می توانند  به اپلیکیشن ها دستوراتی بدهند.

    علاوه برآن در این مراسم اپل اعلام کرد نسخه جدید iOS  در 26شهریور(١٧سپتامبر )رونمایی می شود.  علاوه بر iOS 12 ، سیستم عامل لپ تاپ های مک یعنی Mojave  و Watch OS 5 (آخرین نرم افزار ساعت اپل)نیز رونمایی خواهند شد.  این سیستم عامل سبب می شود عملکرد دستگاه های قدیمی تر ٧۰ درصد سریع تر شود.  به این ترتیب اپلیکیشن ها سریع تر عمل می کنند و قابلیت های دوربین سریع تر می شوند.  در این سیستم عامل ابزارهای دیجیتالی سلامت بیشتری وجود دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر