ال‌جی نیز به دنبال تولید گوشی‌های تاشو می‌رود

عصر کالا- به نظر می‌رسد که شرکت ال جی نیز به پیروی از سایر تولیدکنندگان موبایل همچون سامسونگ قصد دارد یک گوشی هوشمند تاشو و منعطف بسازد.

ال‌جی نیز به دنبال تولید گوشی‌های تاشو می‌رود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایسنا   ، سال گذشته تعدادی از غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ، هواوی و زد تی ای (ZTE) اعلام کردند که درصدد طراحی، معرفی و تولید یک گوشی هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیرند. این غول‌های تکنولوژی همچنین اعلام کردند که قصد دارند نخستین گوشی تاشوی هوشمند را در سال جاری 2018 میلادی رونمایی کنند.

    از آنجایی که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

    بنابراین به نظر می رسد که سال آینده 2019 میلادی نقظه عطفی برای ورود گوشی های هوشمندی که با سایر موبایل های کنونی متفاوت هستند، باشد و رقابت تولیدکنندگان گوشی نیز بر سر توسعه، طراحی و تولید این دسته از موبایل های تاشو و انعطاف پذیر باشد.

    بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی پتنتی که اخیرا توسط شرکت کره ای ال جی (LG) به ثبت رسیده است این شرکت نیز قصد ورود به عرصه گوشی های هوشمند منعطف را دارد.

    البته شرکت های بسیاری همچون مایکروسافت، موتورولا و اپل نیز طبق گزارش های غیر رسمی به دنبال توسعه و تولید این مدل جدید از گوشی های هوشمند هستند.

    لازم به ذکر است که صفحه نمایش گوشی های تاشو و منعطف باید لزوما از نوع اولد ( OLED ) باشد که سامسونگ و ال جی از بزرگترین تولیدکنندگان آن هستند بنابراین به نظر می رسد موفقیت این دو شرکت در مقایسه با سایر تولیدکنندگان گوشی بیشتر و زودهنگام تر باشد.

    همانطور که در گزارش های قبلی اشاره شد گوشی هوشمند ال جی نیز همانند همتای سامسونگی آن به صورت عمودی تا می شود.

    البته به نظر می رسد که ال جی عجله ای برای عرضه گوشی هوشمند تاشوی خود نداشته باشد بنابراین نمی توان انتظار داشت به زودی شاهد این نوع خاص و جدید از گوشی های هوشمند باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر