اندروید نوقا تا دو ماه آینده وارد گوشی‌های ۲۰۱۶ سری گلکسی A می‌شود

عصر کالا- اگر دارنده یکی از گوشی‌های گلکسی A۳، گلکسی A۵ و گلکسی A۷ سامسونگ نسخه‌ی ۲۰۱۶ هستید، در اواخر اردیبهشت‌ماه یا اوایل خردادماه تجربه‌ای از اندروید ۷.۰ نوقا خواهید داشت.

اندروید نوقا تا دو ماه آینده وارد گوشی‌های ۲۰۱۶ سری گلکسی A می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تک بوک،کاربران میان رده‌های سامسونگ به‌زودی می‌توانند به‌روز رسانی نوقا را دریافت کنند و کارایی گوشی خود را بهبود دهند. البته انتظار می‌رفت سامسونگ زودتر از این تاریخ به‌روز رسانی مذکور را برای گوشی‌های میان رده خود عرضه کند. این در حالی است که قبلاً زمان ارائه آپدیت برای گلکسی ای 3 سامسونگ در روز 4 اردیبهشت‌ماه اعلام‌شده بود و حالا این به‌روز رسانی دو هفته دیرتر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پیش از این تاریخ انتشار به‌روز رسانی اندروید نوقا برای دو گوشی گلکسی ای 5 و گلکسی ای 7 نیز در روزهای 1 تا 8 خردادماه اعلام شده بود.

    البته ممکن است این به‌روز رسانی دیرتر از موعد تعیین‌شده در اختیار بعضی کاربران قرار گیرد و احتمالاً در کشورهای خاورمیانه چون ایران با تأخیر بیشتری منتشر می‌شود، اما درهرحال انتظار داریم اندروید نوقا برای این گوشی‌ها در نیمه اول سال جاری میلادی به دست کاربران برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر