سامسونگ سه ساعت هوشمند Gear S۳ را راه اندازی کرد

عصر کالا- امروز سامسونگ سه نام تجاری جدید برای ساعت های هوشمند “Gear S۳” خود انتشار کرد: سامسونگ Outdoor (فضای باز)، سامسونگ Travel (سفر) و سامسونگ Sport (ورزش).

سامسونگ سه ساعت هوشمند Gear S۳ را راه اندازی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ برای ماجراجویان، دنیای پیرامون جدا شده از خانه همه چیز است. سامسونگ Outdoor انتخاب ویژه ای مختص ماجراجویان می باشد. و از خصوصیات بارز آن باید به فشارسنج، ارتفاع سنج، آب و هوا و زمان طلوع و غروب خورشید اشاره کرد. همچنین این ساعت هوشمند دارای حالت اختصاصی شب، توانایی پیش بینی ارتفاع و آمار و ارقام جوی می باشد. و اگر آمار از پیش تعیین شده از حد مجاز فراتر رود، صفحه نمایشتان فلش قرمز رنگ می زند.

    و اما اگر مسافر یا توریست هستید، ساعت هوشمند Travel برای شما ساخته شده است. از خصوصیات بارز این ساعت هوشمند باید به تنظیم دو زمانه، دسترسی سریع به نرخ ارز و پیگیری مسافت پیموده شده اشاره کرد.

    باید به آخرین ساعت هوشمند سامسونگ از این سری پرداخت. ساعت هوشمند Sport مختص ورزشکاران و ورزش دوستان می باشد. از قابلیت های بارز آن به ماشین حساب، کرونومتر، سرعت سنج، ارتفاع سنج، نمایشگر ضربان قلب و دسترسی به مسافت پیموده شده اشاره کرد.

    یک هشداردهنده درون ساعت هوشمند سامسونگ جا گرفته است تا در صورت پیشروی سطح فعالیتتان به شما هشدار دهد.

    تم های رنگ متفاوتی برای این ساعت های هوشمند در نظر گرفته شده است. باید در نظر داشته باشید اگر این ساعت های هوشمند را خریداری کردید حتما از App Store برنامه مرتبط به آن ها را تحت عنوان “Samsung Gear” دریافت کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر