ثبت رکورد کمترین فروش برای پرچمداران سامسونگ و اپل

عصر کالا- جدیدترین پرچمداران سامسونگ و اپل در کره جنوبی به رکورد کم‌فروش‌ترین گوشی‌های هوشمند دست یافتند.

ثبت رکورد کمترین فروش برای پرچمداران سامسونگ و اپل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، دو گوشی هوشمند و پرچمدار جدید سامسونگ و اپل یعنی گلکسی اس 9 و آیفون 10 ( ایکس) ، بر خلاف تصور مدیران این شرکت‌ها با کمترین میزان فروش و استقبال مردم و کاربران مواجه شده‌اند.

    جالب اینجاست که استقبال از این دو پرچمدار جدید و شگفت‌انگیز در کشورهای میزبان و میهن خود یعنی ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی، نسبت به سایر کشورهای جهان با کاهش بیشتری مواجه شده است.

    بارها گفته شده بود که آیفون 10 ( ایکس) بسیار کمتر از آنچه که پیش بینی می‌شد، به فروش رسید و اپل نیز به همین خاطر مجبور شده میزان تولید و عرضه خود را در بازار به حداقل برساند.

    حالا طبق تازه‌ترین گزارش‌ها، گلکسی اس 9 نیز ظاهرا به سرنوشت همتای آمریکایی خود یعنی آیفون 10 (ایکس) دچار شده و رکورد کمترین میزان فروش گوشی‌های هوشمند در کره جنوبی را شکسته است.

    به گفته تحلیلگران، یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شد مردم و کاربران چندان از گلکسی اس 9 استقبال نکنند، شاید این باشد که به عقیده مردم، این پرچمدار فرق چندان زیادی با نسل پیشین خود یعنی گلکسی اس 8 ندارد.

    هرچند که وضعیت کلی و میزان فروش گلکسی اس 9 از آیفون 10 0 ایکس9 بسیار بیشتر است اما به طور کلی، می‌توان گفت که این دو غول تکنولوژی تولیدکننده موبایل، در جدیدترین پرچمدار خود موفقیت چندانی به دست نیاورده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر