بزرگترین معمای محصول جدید اپل؛

منتظر آیفون ۸ با قیمت نجومی باشید

عصر کالا- بزرگترین معمایی که درباره آیفون ۸ به عنوان پرچم دار آتی تلفنهای همراه هوشمند اپل مطرح می شود قیمت آن است.

منتظر آیفون ۸ با قیمت نجومی باشید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، بزینس انسایدر در گزارشی نوشت: بزرگترین معمایی که آیفون 8 را احاطه کرده نه مربوط به قابلیتهای آن می شود و نه ابعاد نمایشگر این محصول. همچنین این معما با رنگهای آیفون 8 و عملکرد دوربین و حتی طول عمر باتری آن ارتباطی ندارد. هر چه هست مربوط به قیمت آن می شود.

    کارشناسان اپل و تحلیل گران بازار تلفنهای همراه هوشمند تخمین می زنند که قیمت آیفون 8 حداقل باید یکهزار دلار باشد. اما حالا یک سؤال مهم مطرح می شود: اپل چگونه می تواند حداقل قیمت یکهزار دلار را برای محصولی در نظر بگیرد که در مقایسه با نسلهای اخیر آیفون ویژگی خاصی در خود ندارد؟

    بر اساس اطلاعاتی که از منابع معتبر نزدیک به اپل به بیرون درز کرده، این شرکت در سال جاری میلادی سه مدل آیفون جدید را معرفی می کند که دو مدل اول عملا تکراری از نمایش آیفونهای 7 و 7 پلاس هستند با این حال در بخش دوربین و پردازشگر پیشرفتهایی وجود خواهد داشت.

    اما مدل سوم یک ستاره خواهد بود که در آن از فناوری نمایشگر OLED استفاده می شود و این یعنی ارایه رنگهای بهتر و راندمان عالی مصرف انرژی.

    همچنین گفته می شود شارژ این مدل به صورت بیسیم خواهد بود و جالب اینکه دوربین سه بعدی با کاربرد در بخش تشخیص صورتها و واقعیت مجازی در آن تعبیه شده است. همچنین لبه ها در اطراف نمایشگر به حداقل رسیده است.

    از نگاه بسیاری از کارشناسان، آیفون 8 یک محصول لوکس در سری آیفونها به شمار می آید و احتمالا به همین دلیل قیمت آن نجومی است.

    برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که قیمت پایه این محصول از 1200 دلار آغاز می شود که 550 دلار بالاتر از قیمت پایه آیفون 7 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر