گوشی‌های جدید سونی به زودی به بازار عرضه می‌شود

عصر کالا- پرچمدار جدید سونی XZ Premium است که احتمالا از نمایشگر ۴K و دوربین ۱۹ مگاپیکسلی بهره می برد قرار است این گوشی ها در بهار وارد بازار شوند

گوشی‌های جدید سونی به زودی به بازار عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری « عصر کالا» به نقل از  ایلنا شرکت سونی برای عقب نماندن از بازار رقابت با سایر شرکت های تولید کننده تلفن همراه تصمیم گرفته تا سری جدید گوشی های خود را به بازار عرضه کند.

    در این سری که پیش تاز آنها  XZ Premium است قابلیت های جدیدی به گوشی های سونی اضافه شده است.

    این گوشی به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 4K HDR مجهز شده به طوریکه در مقابل گوشی های قبلی که فقط فن آوری 4k داشته اند تفاوت زیادی داشته است.

    در این گوشی ها از سیستم دوربین Motion Eye  استفاده شده و این سیستم به دوربین موبایل اجازه می دهد تا موشن هایی با رزولوشن اچ دی با 960 فریم بر ثانیه را ثبت کند. البته این موشن تنها 0.18 ثانیه به طول می انجامد،‌ پس به شکل فنی می توان گفت که موبایل سونی موفق به ثبت حدود 180 فریم می شود، اما زمانی که همین را با 30 فریم بر ثانیه مقایسه کنید، متوجه تفاوت خواهید شد.

    نکته دیگر آنکه در زمان فشردن شاتر شاهد هیچ مکثی نخواهید بود و بلافاصله عکس گرفته خواهد شد.

    این تلفن همراه دارای حافظه رم 4 گیگابایتی است  و حافظه داخلی آن نیز  64 گیگابایت است و می توان از طریق کارت حافظه 256 گیگابایتی به ظرفیت این دستگاه اضافه کرد. باید تا بهار برای دیدن این تلفن همراه صبر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر