زمان ورود پرچمدار بعدی HTC به بازار

عصر کالا- اطلاعات منتشر شده حاکی است که گوشی پرچمدار جدید اچ تی سی U۱۲ در ماه آوریل سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

زمان ورود پرچمدار بعدی HTC به بازار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، گفته می‌شود گوشی هوشمند و پرچمدار اچ تی سی مدل U12 که به دوربین دوگانه 12 و 16 پیکسلی مجهز شده، قرار است به زودی در ماه آوریل به بازارهای جهانی روانه شود.

    البته هنوز اطلاعات و جزئیات دقیقی از این پرچمدار در دسترس نیست اما طبق برخی گزارش‌ها، این پرچمدار تایوانی به قابلیت تشخیص چهره هوشمند (HTC Face Unlock) مجهز شده و از تراشه پردازنده اسنپ‌دراگون 845 کوالکام و صفحه نمایشی 6 اینچی با رزولوشن +QHD بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این جانشینU 11  دیگر از پنل‌های اولد استفاده نکند و از پنل سوپر اولد بهره‌مند شود.

    اطلاعات جدیدی از گوشی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی یو 12 منتشر شده که از عرضه‌ی این گوشی در ماه آوریل همراه با دوربین دوگانه حکایت دارد.

    این پرچمدار  2018 اچ تی سی با 4 یا 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3420 میلی آمپر ساعتی و بدنه مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار عرضه خواهد شد.

    گفته می‌شود این گوشی جدید با قیمت حدود 880 دلار در ماه آوریل سال جاری 2018 میلادی به بازارهای جهانی وارد شود که هنوز از صحت این خبر اطلاع دقیقی در دست نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر