استفاده ۴۷ درصد کاربران آیفون از سیستم عامل آی او اس ۱۱

عصر کالا- امروزه تقریباً نیمی از کاربران آیفون، آی پد و آی پاد تاچ از جدیدترین نسخه از سیستم عامل آی او اس یعنی آی او اس ۱۱ استفاده می‌کنند.

استفاده ۴۷ درصد کاربران آیفون از سیستم عامل آی او اس ۱۱
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، در شرایطی که از عرضه این سیستم عامل چندهفته ای بیشتر نمی گذرد، سرعت مهاجرت کاربران به آن جالب توجه است.

    در مقابل سرعت مهاجرت کاربران گوشی های اندرویدی به تازه ترین نسخه سیستم عامل اندروید معمولا چندان بالا نیست و دشواری های این کار در کنار تعدد شرکت های سازنده گوشی های اندرویدی کل این فرایند را دشوار می کند.
    بر اساس گزارش تک تایمز میزان استفاده از تازه ترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی Oreo تنها 0.2 درصد است و نسخه Marshmallow با 32 درصد کاربر محبوب ترین نسخه اندروید است.
    مهم ترین نتیجه استفاده پراکنده از نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید کاهش امنیت این نوع گوشی هاست و البته تنها گوشی های جدید قابلیت نصب نسخه های تازه اندروید را دارند. مشکل یادشده کم و بیش در مورد آیفون هم وجود دارد، اما گستردگی آن قابل مقایسه با اندروید نیست.
    بررسی های میکس پنل نشان می دهد 48.5 درصد از تمامی خریداران آیفون و آی پد و آی پادتاچ از آی او اس 11 و 48.55 درصد آنها از آی او اس 10 بهره می گیرند و تنها 5.95 درصد از آی او اس 9 و نسخه های قدیمی تر استفاده می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر