گلکسی C۱۰ اولین کهکشانی سامسونگ با دوربین دوگانه خواهد بود

عصر کالا- هرچند در ماه‌های اخیر اغلب شایعات درباره گلکسی نوت ۸ و استفاده از دو دوربین در این پرچمدار سامسونگ هستند اما به نظر می‌رسد که این تلفن‌هوشمند اولین کهکشانی سامسونگ با دوربین دوگانه نبوده و طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی C۱۰ اولین گوشی این سازنده‌ کره‌ای خواهد بود که به این فناوری مجهز می‌گردد.

گلکسی C۱۰ اولین کهکشانی سامسونگ با دوربین دوگانه خواهد بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، براساس گزارشات لو رفته از منبعی چینی، اولین تلاش سامسونگ برای عرضه تلفن‌‌هوشمندی با دوربین دوگانه در گلکسی C10 به سرانجام خواهد رسید. شماره مدل این دستگاه SM-C9150 بوده و همچنین گفته می‌شود مغز متفکر این اسمارت‌فون چیپست جدید میان‌رده کوالکام یعنی اسنپدراگون 660 خواهد بود. این پردازنده به صورت رسمی در تاریخ نهم ماه مه (در روز سه‌شنبه پیش‌رو) توسط کمپانی سازنده معرفی خواهد شد.

    نکته بسیار جالب در این گوشی میان‌رده، تصمیم سامسونگ برای قرار دادن دکمه‌ای اختصاصی برای دستیار شخصی بیکسبی است، که پیش‌تر آن را در آخرین پرچمدارهای این غول دنیای تکنولوژی مشاهده کرده بودیم. علاوه‌بر این باید بیان کرد که منبع چینی نمونه‌ای اولیه از طراحی پنل پشتی این گوشی نیز در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده است. این شماتیک یک سنسور اثرانگشت در پشت این اسمارت‌فون را نشان می‌دهد که می‌توان از این موضوع فهمید که دکمه سخت‌افزاری هوم از قسمت جلویی این دستگاه حذف شده و باید در بخش طراحی آن شاهد تغییرات جدیدی باشیم. احتمالا این کلید مانند گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس به صورت لمسی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

    ممکن است کلید هوم با نوعی فناوری خاص در نمایشگر گلکسی C10 تعبیه شود البته بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ ریسک‌ و سختی‌های بسیار این تکنولوژی را برای یک گوشی میان‌رده به جان بخرد. هرچند از طرفی باید توجه داشت که این کمپانی در اکثر مواقع قابلیت‌های جدید خود را مخصوصا در بخش سخت‌افزار، در محصولات میان‌رده آزمایش کرده و به صورت بهبود یافته و کامل در پرچمداران خود معرفی می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر