گوگل امسال ۳ مدل گوشی پیکسل عرضه می‌کند

عصر کالا- آخرین خبرها حاکی از این است که امسال یعنی در سال ۲۰۱۷، ساکنین مانتین ویو از سه اسمارت فون پیکسل رونمایی خواهند کرد.

گوگل امسال ۳ مدل گوشی پیکسل عرضه می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  جام‌جم آنلاین ، گوگل طبق سنتی که از چند سال پیش بنا نهاده، همه ساله گوشی های اندرویدی جدیدی را روانه بازار می کند که البته تعداد این مدل ها در هر سال، متغیر است به طوری که اگر خاطرتان باشد سال 2016، شاهد عرضه دو گوشی به نام های پیکسل و پیکسل اکس ال از سوی این شرکت بودیم و حال آخرین خبرها حاکی از این است که امسال یعنی در سال 2017، ساکنین مانتین ویو از سه اسمارت فون رونمایی خواهند کرد.
    اخیراً گزارش شده بود که گوگل همانند سال گذشته، دو گوشی را برای عرضه به بازار در نظر دارد اما بر اساس اطلاعات به دست آمده از پروژه متن باز اندروید، گوگل، محصول دیگری نیز در کار است و اسم رمز این سه مدل Walleye، Muskie و Taimen عنوان شده است.
    گفته می شود که Walleye در کلاس گوشی پیکسل اکس ال خواهد بود و راه این اسمارت فون را ادامه خواهد داد و مدل Muskie نیز هم‌طراز با اسمارت فون پیکسل خواهد بود متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص مدل Taimen به بیرون درز نکرده اما شنیده ها حاکی از این است که این محصول، می تواند یک فبلت و یا حتی یک تبلت با نمایشگر بزرگ‌تر در مقایسه با گوشی پیکسل اکس ال باشد.
    از دیگر اطلاعات مرتبط فاش شده، می توان به مجهز بودن سه اسمارت فون سال 2017 گوگل به جدیدترین پردازنده شرکت کوالکوم یعنی اسنپدراگون 835 اشاره کرد. تراشه ای قدرتمند که هم اکنون در برخی پرچمداران موجود در بازار همانند گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نیز به کار رفته و می تواند به خوبی از پس پردازش بار سنگین اطلاعات گوشی برآید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر