پرچمدار جدید ال جی نمایان شد

عصر کالا- شرکت ال جی ویدیوهای رسمی جدیدی را از گوشی پرچمدار جدیدش یعنی v۳۰ و v۳۰ پلاس منتشر کرده است.

پرچمدار جدید ال جی نمایان شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اندروید هدلاین، چند ساعت مانده به مراسم رسمی رونمایی گلکسی نوت 8 توسط سامسونگ، شرکت ال جی بعنوان یکی از رقیبان دیرینه سامسونگ، نیز ویدیویی از گوشی پرچمدار جدیدش یعنی v30 و v30 پلاس منتشر کرده است.

    این شرکت سازنده دیروز دو ویدیو برای گوشی v30 را منتشر کرده بود و امروز نیز ویدویی کوتاه دیگری از این گوشی منتشر کرد که به معرفی بیشتر v30 می پردازد.

    طبق گزارش ها، گوشی پرچم دار جدید ال جی، 31 اوت یعنی 9 شهریور بطور رسمی رونمایی و معرفی خواهد شد. گفته می‌شود ال جی پس از معرفی این گوشی، نسخه قدرتمند تری از آن یعنی v30 پلاس را معرفی و وارد بازار خواهد کرد که 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. هر دوی این گوشی‌ها، از یک چیپ ست اسنپ دراگون 835 کوالکام و یک صفحه نمایش 6 اینچی بدون حاشیه بهره مند هستند.

    از آنجا که شرکت ال جی همواره توجه ویژه ای به قابلیت عکسی و دوربین در گوشی‌های پرچم دار خود داشته، دوربین اصلی این گوشی از دو لنز واید و معمولی برخوردار است که قابلیت هایی نظیر لرزشگیر  اوپتیکال تصویر، تثبیت کننده حرفه ای عکس و فوکس خودکار را داراست و آن را تبدیل به یک گوشی قدرتمند جهت عکاسی حرفه‌ای می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر