ابهام در قیمت پرچمدار جدید غول تکنولوژی کره

عصر کالا- برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که پرچمدار جدید سامسونگ از سایر پرچمداران قبلی این غول تکنولوژی کره‌ای، گران‌تر خواهد بود.

ابهام در قیمت پرچمدار جدید غول تکنولوژی کره
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، چند ماه است که گمانه‌زنی‌ها درباره پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 که چیز زیادی به رونمایی از آن باقی نمانده است، در فضای مجازی به گوش می‌رسد.

    به تازگی گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده گران قیمت بودن پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس هستند. این بدان معناست که این گوشی‌های هوشمند در مقایسه با قیمت نمونه‌ها و پرچمداران قبلی این شرکت کره‌ای یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، از قیمت بالاتری برخوردار است.

    به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ با الهام از استراتژی‌های قیمت‌گذاری اپل در آیفون 10 (ایکس) و همچنین افزایش قیمت قطعات، تراشه و هزینه‌های تمام شده برای ساخت گوشی‌های هوشمند، تصمیم گرفته که سیاست‌های قیمت‌گذاری و عرضه خود را اندکی تغییر و تحول دهد. البته انتظار می‌رود که این سامسونگ از شکست و میزان فروش بسیار پایین آیفون 10 بدلیل قیمت بالا، درس عبرت گرفته و قیمت چندان بالایی را برای محصول جدید خود در نظر نگیرد.

    این شرکت سال گذشته گلکسی اس 8 را با قیمتی در حدود 935 هزار وون (875 دلار) در بازار کره‌ جنوبی عرضه کرد اما انتظار می‌رود سامسونگ امسال گلکسی اس‌ 9 را با قیمتی بین 950 تا 999 هزار وون یعنی در حدود 890 تا 935 دلار در این کشور عرضه کند. همچنین قیمت پایه عرضه اس 8 در بازار ایالات متحده آمریکا 750 دلار بود که احتمالا قیمت اس 9 در سال 2018 با درصد افزایش حدود 800 دلار در بازار این کشور عرضه خواهد شد.

    طبق گزارش‌های رسمی منتشر شده از سوی سامسونگ، این شرکت قصد دارد گلکسی اس 9 را در تاریخ 25 فوریه معادل 6 اسفندماه معرفی و رونمایی کند. مراسم رونمایی از این پرچمدار جدید قرار است در جریان نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC 2018 ) برگزار شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر