دل قدرتمندترین گوشی ویندوزی جهان را می‌سازد

عصر کالا- گوشی هوشمند Elite x۳ اچ‌پی یکی از قدرتمندترین گوشی‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایلی در جهان است و البته در کنار آن Idol ۴S آلکاتل هم توانسته است توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند.

دل قدرتمندترین گوشی ویندوزی جهان را می‌سازد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از موبنا، متاسفانه سیستم عامل موبایلی مایکروسافت در مقابل اندروید و iOS جایگاهی ندارد و با این وجود، برخی شرکت‌های الکترونیکی ترجیح می‌دهند روی آن سرمایه‌گذاری کنند.

    در حالی که بسیاری از مراکز بزرگ پروژه‌های مرتبط با ویندوز 10 موبایلی را کنار گذاشتند، شرکت دل از جمله تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی است که تصمیم دارد روی سیستم عامل موبایلی مایکروسافت سرمایه‌گذاری کند.

    Dell-Stack-Windows-10

    گوشی هوشمند جدیدی که هم‌اکنون نمونه اولیه آن ساخته شده است Dell Stack نام دارد و این طور که منابع آگاه می‌گویند، اندازه آن بزرگ است. این دستگاه نمایشگر 6.4 تا 7.0 اینچی را شامل می‌شود و دل قصد دارد در آن از پردازنده  اینتل استفاده کند که البته باید توجه داشت این پردازنده در لپ‌تاپ‌های امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    Dell-Stack-Windows-10

    این گوشی هوشمند غولپیکر رم 8 گیگابایتی را در خود جا داده است و حافظه داخلی آن در دو مدل با ظرفیت 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

    شایعات رسیده حاکی از آن است که پروژه ساخت این محصول نخستین بار در سال 2014 میلادی مطرح شده بود و شرکت دل سرانجام آن را به سال 2017 موکول کرد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر