نسل جدید سنسور اثر انگشت کوالکام در زیرآب کار می‌کند

عصر کالا- کوالکام که پیش از این دنباله روی برنامه اپل در تکنولوژی اثر انگشت بود، این بار به نظر میرسد که در خط مقدم نسل جدید سنسورهای اثر انگشت قرار گرفته است. این شرکت ادعا میکند که یکی از اولین شرکت هایی (نه اولین) خواهد بود که سنسورهای زیر صفحه نمایش را تولید خواهد کرد. کوالکام از طرح خود در کنگره جهانی موبایل (MWC) در شانگهای رونمایی کرد، این شرکت نشان داد که نسل بعدی سنسورهای اثر انگشت از تکنولوژی اولتراسونیک استفاده میکنند که می تواند تحت در زیر نمایشگر، شیشه و فلز عمل کند. این سنسور همچنین می تواند از صفحه نمایش OLED با قطر ۱۲۰۰ میکرومتر (۱.۲ میلیمتر) نیز اسکن کند.

نسل جدید سنسور اثر انگشت کوالکام در زیرآب کار می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ این سنسورها که انتظار میرود در نیمه اول سال 2018 در گوشی های هوشمند استفاده شوند، در زیر آب نیز کار میکنند و می توانند میزان ضریان قلب و جریان خون را نیز، هم در صورت خاموشی صفحه نمایش و هم روشن تشخیص دهند.

    این شرکت همچنین اعلام کرد که برنامه دارد سری پردازنده های اقتصادی خود را با نام اسنپدراگون 450 را به پردازنده هشت هسته ای ارتقا دهد. این پردازنده که با تکنولوژی 14 نانومتری ساخته می شود، نسبت به پردازنده‌ی سری قبل، یعنی 435 بهبود در طول عمر باتری (4 ساعت) و عملکرد گرافیکی (25 درصد) خواهد داشت. این اولین بار است که پردازنده سری 400 از اثر بوکه استفاده میکنند، سیستمی که در آن می توانید پیش گرفتن عکس، پس زمینه تصویر را تار کنید. به احتمال زیاد پردازنده جدید کوالکام را در گوشی های میان رده و پایین رده هوآوی، ویو و شیائومی می توانید مشاهده کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر