دارندگان آیفون ۸ قادرند با نگاه به گوشی پیام‌ها را بی‌صدا کنند

عصر کالا- کدهای افشا شده از پرچمدار جدید "اپل" که به زودی عرضه خواهد شد، نشان از این دارد که کاربران این گوشی می‌توانند تنها با نگاه به صفحه نمایش پیامها (نوتیفیکیشن‌ها) را بی‌صدا کنند.

دارندگان آیفون ۸ قادرند با نگاه به گوشی پیام‌ها را بی‌صدا کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیلی‌میل، آیفون 8 دارای ویژگی بی‌صدا کردن پیام‌ها و اعلانها بدون نیاز به دخالت دست و تنها نگاه کردن به صفحه نمایش است.

    فقط با نگاه کردن، کاربران می‌توانند صدای اعلان‌های متن، تماس و دیگر اعلان‌ها را خاموش کنند. این ویژگی با استفاده از فناوری تشخیص چهره که قرار است برای اولین بار در گوشی‌های "اپل" به کار گرفته شود، امکان پذیر می‌شود.

    این ویژگی توسط "گیلرمو رمبو" که یک توسعه دهنده سیستم عامل ios است، با استفاده از کدهایی که برای اسپیکر هوشمند "اپل" موسوم به "هوم پاد" انتشار یافته، کشف شده است.

    این فرد در هفته‌های اخیر همچنین دیگر ویژگی‌های جدید آیفون 8 از جمله فناوری تشخیص چهره را با استفاده از همین کدها شناسایی کرده و از طریق توییتر دیگران را مطلع ساخته است.

    یک ویژگی که از فناوری مشابه استفاده می‌کند در برخی از گوشی‌های "سامسونگ" برای چندین نسل در دسترس است. این فناوری "Smart Stay" نام دارد که گوشی با نگاه کاربر به صفحه نمایش فعال می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر