هواوی آنر وی ۹ در ایران آغاز فروش هواوی آنر وی ۹ در ایران با قیمت نجومی و فاقد گارانتی

عصر کالا- فروش هواوی آنر وی ۹ در ایران (Huawei Honor V۹) آغاز شده و این گوشی قدرتمند چینی به صورت بدون گارانتی و با قیمت نجومی در بازار کشورمان به فروش می‌رسد.

هواوی آنر وی ۹ در ایران آغاز فروش هواوی آنر وی ۹ در ایران با قیمت نجومی و فاقد گارانتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ؛ گوشی هواوی آنر وی 9 (Huawei Honor V9) در اسفند سال گذشته معرفی شد و فروش آن از همان موقع آغاز شد. با گذشت نزدیک به دو ماه از معرفی این گوشی قدرتمند چینی، شاهد حضور هواوی آنر وی 9 در ایران با قیمت نجومی و فاقد گارانتی هستیم. در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی آشنا می‌شویم و قیمت آن در بازار را بررسی خواهیم کرد.
    هواوی Honor V9 از یک چیپست HiSilicon Kirin 960 بهره می‌برد که در کنار پردازشگر گرافیکی Mali-G71، بخش اصلی سخت‌افزار این گوشی را تشکیل می‌دهند. این پردازنده‌ی بسیار قدرتمند توسط هواوی ساخته شده و پیش از این نیز در محصولات دیگر این برند مانند میت 9 استفاده شده بود. علاوه بر آن، رم 4 یا 6 گیگابایتی (بسته به انتخاب مشتری) و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی در این گوشی قرار گرفته است.

    آنر وی 9 دارای نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل (QHD) است. در بخش دوربین، یک سنسور 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی برای عکس‌های سلفی قرار گرفته و دوربین‌های دوگانه با لنز 12 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.2 و فلاش دوگانه LED بر روی پنل پشتی خودنمایی می‌کند. قابلیت تصویربرداری و مدل‌سازی آن به صورت سه بعدی از ویژگی‌های جالب دوربین اصلی این گوشی است. این قابلیت با استفاده از فوکوس خودکار لیزری به کاربران امکان می دهد تا از اشیای اطراف خود با جزئیات بالا تصویربرداری کرده و از آن‌ها یک مدل سه بعدی تهیه کنند.
    در گوشی جدید هواوی شاهد یک باتری 4 هزار میلی‌آمپری هستیم که عملکرد بسیار خوبی را در بخش مصرف باتری ارائه می‌دهد و بنابر ادعای سازندگان، حتی می‌تواند گوشی‌های پرچمدار سامسونگ و اپل را نیز شکست دهد. این گوشی قدرتمند از ابعادی معادل 157 میلی‌متر طول، 77.5 میلی‌متر عرض و 6.97 میلی‌متر ضخامت برخوردار بوده و وزن آن نیز 184 گرم است. همچنین سیستم عامل اندروید 7 نوقا و رابط کاربری اختصاصی EMUI 5.0 هواوی به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است.

    فروش گوشی هواوی آنر وی 9 در کشور چین از روز 28 فوریه 2017 (10 اسفند 95) آغاز شد. این گوشی در سه مدل با مشخصات سخت‌افزاری متفاوت با قیمت‌‌های زیر به فروش می‌رسد:
    رم 4 گیگابایت و حافظه 64 گیگابایت: 357 دلار
    رم 6 گیگابایت و حافظه 64 گیگابایت: 436 دلار
    رم 6 گیگابایت و حافظه 128 گیگابایت: 508 دلار
    هواوی آنر وی 9 در ایران
    قیمت هواوی آنر وی 9 در ایران
    حال پس از گذشت حدود دو ماه، شاهد حضور پرچمدار جدید هواوی یعنی هواوی آنر وی 9 در ایران هستیم. در حال حاضر این گوشی به صورت محدود و فاقد گارانتی وارد بازار کشورمان شده و با قیمت نجومی به فروش می‌رسد. Honor V9 در نسخه 64 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب با قیمت حدود 4 میلیون و 300 هزار  و 5 میلیون و 300 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی در ماه‌های آینده با قیمت کمتر و همراه با گارانتی رسمی وارد بازار ایران شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر