تصاویر گوشی های نوکیا ۸ و نوکیا ۹ با دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت فاش شد

عصر کالا- اخیرا شرکت نوکیا فیلمی را منتشر کرده است که می توان حضور گوشی نوکیا ۸ و نوکیا ۹ را در آن مشاهده کرد. با توجه به تصاویر، به کار گیری دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت در این گوشی ها قطعی است.

تصاویر گوشی های نوکیا ۸ و نوکیا ۹ با دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت فاش شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از کلیک، اگر پیگیر آخرین اخبار دنیای فناوری باشید، می دانید که اخیرا نوکیا سر خط خبر ها را به خود اختصاص داده است. این تولید کننده فنلاندی که اکنون توسط HMD Global مدیریت می شود بازار گوشی های پایین و میان رده را هدف قرار داده و تاکنون نیز عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشته است. اما در دنیای گوشی های هوشمند اگر به دنبال اسم و رسمی درخور باشید، باید از خود یک دستگاه پرچمدار داشته باشید. به همین جهت، نوکیا نیز به فکر تولید گوشی های نوکیا 8 و نوکیا 9 افتاده و این روز ها شایعات فراوانی پیرامون این دو گوشی منتشر می شود. اوایل امسال گفته شد که نوکیا هفت گوشی متفاوت را روانه بازار می کند. و اما امروز ما به جزییات بیشتری از نوکیا 9 دست یافته ایم. پس با ما همراه شوید.

    این روز ها بازار شایعات با خبر های مرتبط با گوشی وان پلاس 5 پر شده است. پیش از آن نیز، گوشی های هوشمند گلکسی S8 و +S8 سامسونگ سر خط خبر ها را به خود اختصاص داده بود. رونمایی از گوشی های پرچمدار سامسونگ، مهم ترین رویداد سالانه در دنیای اندروید محسوب می شود. اکنون که گرد و خاک گوشی های سری S سامسونگ خوابیده است، نوکیا 8 و نوکیا 9 با اقتداری عظیم وارد میدان شده اند. اخیرا شایعات فراوانی در مورد این دو دستگاه منتشر شده است. بنابر این، مهم ترین چیز هایی که باید در این گوشی ها انتظار داشته باشیم را در اینجا مورد بررسی قرار می دهیم.

    یکی از مهم ترین ویژگی های نوکیا 9 صفحه نمایش بدون حاشیه آن است. این ویژگی در گوشی های LG G6، گلکسی S8 و آیفون 8 آینده اپل نیز دیده می شود. به نظر می رسد که 2017 سال گوشی های بدون حاشیه است و نوکیا نیز به خوبی با این جریان همراه شده است. نوکیا 9 اولین گوشی هوشمند این شرکت با دوربین دوگانه است که این هم ترندی جدید در دنیای گوشی های اندروید است. فیلم منتشر شده اخیر نوکیا نیز این موضوع را اثبات می کند و شما می توانید تصویری از آن را در بخش زیر مشاهده کنید.

    تصویر بالا مربوط به یک فیلم معرفی رسمی از نوکیاست. در این فیلم چهار دستگاه به نمایش در آمده است، در حالی که این شرکت تا به حال فقط سه دستگاه نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 را روانه بازار نموده است. جالب تر آن است که فقط گوشی های نوکیا 3 و نوکیا 5 در این تصویر دیده می شود که در سمت راست عکس قرار گرفته اند. گوشی هوشمندی که در سمت چپ قرار گرفته دارای دوربین دوگانه است و به مشخصاتی که از نوکیا 9 منتشر شده شباهت فراوانی دارد. از میان نوکیا 8 و نوکیا9 ، دومی نقش گوشی پرچمدار و حرفه ای این شرکت را برای سال جاری ایفا خواهد کرد. و اما در تصویر زیر نیز یک نکته جالب توجه ما را به خود جلب می کند.

    گوشی هوشمندی که در سمت چپ قرار گرفته از حسگر اثر انگشت فیزیکی بی بهره است. طبق شایعات، گوشی نوکیا 9 نیز دارای حسگر اثر انگشت مجازی است. اما پیش از آن که بیش از حد ذوق کنید، باید بدانید که طبق شایعات، این گوشی دارای حسگر اثر انگشت پشتی است و خبری از فناوری حسگر یکپارچه شده با صفحه نیست. از طرف دیگر، نوکیا 8 از حسگر اثر انگشت جلویی و فیزیکی بهره می برد. این مورد را می توان به راحتی در تصویر بالا و در گوشی سمت راست مشاهده کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر