سامسونگ نسخه دو سیم‌کارته گلکسی‌اس‌۹ را نیز عرضه می‌کند

عصر کالا- طبق اخبار منتشر شده از وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین، سامسونگ قصد دارد نسخه دو سیم‌کارته گلکسی‌اس‌۹ و اس۹ پلاس را نیز عرضه کند.

سامسونگ نسخه دو سیم‌کارته گلکسی‌اس‌۹ را نیز عرضه می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی خبری از وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین منتشر شده است که اطلاعات جدیدی از پرچم دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 را لو می دهد. طبق اخبار منتشر شده سامسونگ قصد دارد تا گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را در دو نسخه تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارته عرضه کند.

    البته هنوز مشخص نیست که این دو مدل در کدام کشور ها عرضه خواهد شد. گفته می شود مدل های SM-G9600 و SM-G9650 از دو سیمکارت پشتیبانی می کند. سامسونگ معمولا نسخه دو سیم‌کارت پرچم‌داران خود را عرضه می‌کند که البته تنها به برخی از بازارهای آسیایی و اروپایی محدود می‌شوند.

    گفته می شود قیمت گلکسی اس 9 تک سیم‌کارت با دو سیم‌کارت آن برابر است و از آنجایی‌که مدل دو سیم‌کارته در چین عرضه می‌شود، می‌توان انتظار داشت که به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز شود. همچنین گفته می‌شود گلکسی اس 9 با رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایت و گلکسی اس 9 پلاس با رم 6 و حافظه داخلی 512 گیگابایت عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر