ویژگی‌های گوشی پیکسل ۲ لو رفت

عصر کالا- نسل جدید گوشی هوشمند گوگل موسوم به پیکسل ۲ به زودی رونمایی خواهد شد. این گوشی مجهز به تازه ترین سیستم عامل گوگل یعنی اندروید O است.

ویژگی‌های گوشی پیکسل ۲ لو رفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ساینس ورلد، گفته می شود این گوشی دارای طراحی جدیدی خواهد بود که به کلی با گوشی پیکسل متفاوت است. همچنین گوشی پیکسل 2 دارای نمایشگری فراگیر است که تا دو لبه بالایی گوشی را در برمی گیرد.

    همچنین ممکن است گوگل Pixel launcher را بر روی گوشی پیکسل 2 نصب کند. Pixel launcher یکی از محبوبترین لنچرهای گوشی های اندرویدی محسوب می شود و سهولت استفاده و کارآیی موجب محبوبیت زیاد آن شده است.

    پیکسل 2 احتمالا در سه مدل متفاوت عرضه می شود که Muskie،  Walleye  و  Taimen نام دارند. دوربین هایی با لنز دوگانه با قدرت زوم دو برابر نسبت به گوشی های معمولی و با حفظ کیفیت از جمله مزایای گوشی یاد شده است.

    بزرگترین مدل این گوشی مجهز به نمایشگر 5.6 اینچی فوق دقیق AMOLED با نسبت 18 به 9 است. نمایشگر یاد شده شیشه ای نشکن دارد که حتی در صورت سقوط از ارتفاع 1.6 متری نمی شکند. 6 گیگابایت رم و مجهز بودن به سیستم عامل اندروید O از جمله دیگر امکانات گوشی پیکسل 2 است.

    گوشی یاد شده دارای پورت USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلیمتری نیز هست. گفته می شود پیکسل 2 ضدآب نیز خواهد بود. قیمت این گوشی هنوز اعلام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر