آی‌فون‌های جدید اپل ۱۹ شهریور معرفی می‌شوند

عصر کالا-در‌حالی‌که بسیاری از علاقه‌مندان و کارشناسان محصولات اپل انتظار عرضه سه مدل جدید از آی‌فون را می‌کشند، این شرکت به‌صورت رسمی اعلام کرد که تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) در رویداد اپل از این محصولات جدید رونمایی خواهد کرد.

آی‌فون‌های جدید اپل ۱۹ شهریور معرفی می‌شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، شایعات و اطلاعات درز کرده حاکی از آن است که اپل امسال از سه مدل آی‌فون دیگر برای جایگزینی با آی‌فون XS ، XS Max و XR رونمایی خواهد کرد.

    گفته می‌شود گوشی‌های جایگزین‌های XS و XS Max که به دستگاه‌های Pro یا پیشرفته معروف هستند، احتمالا دارای سه دوربین در پشت هستند و لنز جلوی آنها نیز ممکن است دارای مزیت تصویربرداری آهسته با سرعت 120 فریم بر ثانیه باشد. همچنین گفته می‌شود این دو دستگاه می‌توانند ایرپادها را با قرار دادن قاب ایرپادها روی پشت گوشی‌ها به‌صورت بی‌سیم شارژ کنند. هر سه مدل احتمالا دارای وضوح صفحه نمایش یکسانی خواهند بود و به جای اینکه درگاه شارژ آنها به USB-C تغییر کند، مانند iPad Pro همچنان از درگاه اختصاصی اپل یعنی لایتنینگ (Lightning) بهره خواهند برد. به‌نظر می‌رسد که این گوشی‌ها حاوی جدیدترین تراشه A13 و لمس هدفمند (Haptic Touch) برای جایگزینی با لمس سه بعدی هستند. لمس هدفمند را می‌توان می‌توان مانند راست کلیک در موس تصور کرد که تاکنون تنها در آی‌فون XR تعبیه شده است. اما به احتمال زیاد برای عرضه آی‌فون‌هایی با امکان اتصال 5G باید تا سال 2020 صبر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر