نسخه اندرویدی Skype ۸.۰ عرضه شد

عصر کالا- مایکروسافت اوایل همین ماه از Skype ۸.۰ رونمایی کرد. جدیدترین نسخه از این اپلیکیشن با طراحی و قابلیت‌های جدیدی ارائه شده و این اپلیکیشن در حال حاضر از سیستم عامل اندروید گوگل نیز پشتیبانی می‌کند.

نسخه اندرویدی Skype ۸.۰ عرضه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش «عصر کالا» به نقل از جی اس ام آرنا، اپلیکیشن Skype 8.0 در فروشگاه گوگل پلی برای دانلود موجود است که مجموعه جدیدی از قابلیت‌ها را در اندروید ارائه می‌دهد.
    این روزها زندگی افراد بسیار پرمشغله است و گزینه‌های زیادی در اطراف ما وجود دارد. حفظ ارتباط با همه این گزینه‌ها و موارد موجود گاهی اوقات می‌تواند دردسرساز باشد. و در این دنیای انتخاب‌ها و گزینه‌های مختلف، داشتن یک مکان خاص برای به اشتراک گذاری اطلاعات با اطرافیان می‌تواند موفقیت بزرگی به حساب بیاید. نسل جدید اپلیکیشن اسکایپ تجربه زندگی در کنار دیگران را بسیار راحت‌تر از قبل می‌کند.

    نسخه جدید اسکایت که کاملاً تغییر کرده، راه‌های ارتباط با افراد مورد علاقه‌تان را بهبود می‌بخشد. البته چت کردن در این اپلیکیشن از اولویت برخوردار است. در اینجا امکان ساختن چت‌های گروهی وجود دارد که محیطی بهتر و با روح‌تر و از همه مهم‌تر خصوصی‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بنابراین آن‌ها می‌توانند به همان روشی که تمایل دارند با دیگران چت کنند. در این اپلیکیشن اسکایپ جدید راه‌های زیادی برای به اشتراک گذاری لحظات زندگی‌تان با دیگران در اختیار خواهید داشت. زندگی شما را به هر جایی که با خود ببرد، اسکایپ به شما اجازه می‌دهد تا لحظات بی نظیری با افراد مورد علاقه‌تان ایجاد کنید، تفریح کنید و به اشتراک بگذارید.
    این اپلیکیشن در حال حاضر در فروشگاه Google Play آماده دانلود است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر