رونمایی قریب الوقوع هوآوی از Honor V۹

عصر کالا- بر اساس تیزر تبلیغاتی منتشر شده از سوی شرکت هوآوی، قرار است گوشی هوشمند جدیدی در تاریخ ۳ اسفند از طرف این کمپانی رونمایی شود.

رونمایی قریب الوقوع هوآوی از Honor V۹
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از کلیک، شرکت هوآوی تایید کرد که قرار است پرچم دار جدیدی از برند محبوب Honor در تاریخ پنجم آوریل رونمایی شود. انتظار می رود که این شرکت چینی گوشی هوشمند جدید خود را در اروپا عرضه کند که ظاهرا چندان تفاوتی نسبت به نمونه قبلی خود ندارد.

    رویدادی که در آن این محصول معرفی می شود توسط Honor Western Europe در ساعت 10:30 GMT برگزار خواهد شد.  اگرچه هنوز نام این گوشی هوشمند که قرار است در 5 آوریل رونمایی شود فاش نشده است اما شرکت هوآوی در حال برگزاری یک همه پرسی برای طرفدارانش است. در این همه پرسی از کاربران پرسیده می شود که آن ها احتمال می دهند چه گوشی هوشمندی قرار است تا اوایل ماه بعد در اروپا عرضه خواهد شود.

    در این همه پرسی Honor V9 با حدود 30 رای در صدر قرار دارد و به دنبال آن Honor Magic با کمتر از 10 رای در رده بعدی دیده می شود. در این لیست هم چنان نام های دیگری از جمله Honor 8 pro، Honor 6C و Honor 8 Lite نیز به چشم می خورد.

    هر دو گوشی Honor که نام آن ها در صدر جدول دیده می شود هم اکنون در چین در دسترس هستند. اما یکی از آن ها ممکن است تا ماه آینده در اروپا رونمایی شود.

    شایعاتی که پیش از این شنیده شده است حکایت از این دارد که  Honor V9 به عنوان پرچم دار بعدی در اروپا آغاز به کار خواهد کرد. اما با تمام این شایعات انتظار می رود که این گوشی با نام Honor 8 pro رونمایی شود.

    اگر تمام محاسبات درست از آب در آید و Honor V9 گوشی هوشمندی باشد که قرار است در آوریل عرضه شود، بنابراین باید گفت  اروپا سرانجام خواهد توانست به یکی از قدرتمندترین گوشی هایی که تاکنون توسط این کمپانی چینی عرضه شده است، دست یابد.

    Honor V9 مجهز به پردازنده Kirin 960 قدرتمند است. هم چنین یک حافظه رم 4 گیگابایتی یا 6 گیگابایتی در آن استفاده خواهد شد. حافظه داخلی این دستگاه نیز به احتمال فراوان 64گیگابایت یا 128 گیگابایت خواهد بود. (البته این حافظه با استفاده از کارت MicroSD قابل ارتقا است.) علاوه بر این یک صفحه نمایش خیره کننده 5٫7 اینچی با وضوح تصویر 1440*2560 پیکسل و هم چنین یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در آن استفاده شده است.

    Honor V9 دارای یک باتری 4000 میلی آمپری می باشد و در آن سیستم عامل نوقا 7 به کار گرفته شده است. هم چنین وجود حسگر اثر انگشت در این گوشی هوشمند از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر