اپلیکیشن جدید موسیقی برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ

عصر کالا- سامسونگ امروز اعلام کرد بروزرسانی جدیدی را برای پلتفرم تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۷ آغاز کرده است. در این آپدیت، سامسونگ از اپلیکیشن Shazam پشتیبانی می کند که یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موسیقی در دنیا است.

اپلیکیشن جدید موسیقی برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، هیمن لی، نائب رئیس تجارت نمایشگرهای سامسونگ، گفت: ما تلاش می کنیم تا آخرین و جدیدترین خدمات ارائه شده در زمینه موسیقی را با مشارکت Shazam در اختیار کاربران تلویزیون های هوشمند سامسونگ قرار دهیم.قابلیت های تلویزیون های سامسونگ با افزوده شدن اپلیکیشن های جدید به صورت مداوم در حال تغییر و تحولند و ما نیز از طریق مشارکت با پیشرفته ترین شرکت های نرم افزاری، پیشرفته ترین تکنولوژی ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.

    به این ترتیب بینندگان تلویزیون های هوشمند سامسونگ می توانند موسیقی هایی که در برنامه های تلویزیونی یا  فیلم ها اجرا می شوند را به راحتی پیدا کنند و با یک کلیک ساده در حین تماشای این موسیقی، عنوان آهنگ و نام خواننده و آلبوم را نیز مشاهده کنند حال فرقی نمی کند که این آهنک در یک برنامه زنده تلویزیونی پخش شود یا از طریق HDMI.

    همچنین کاربران تلویزیون های هوشمند 2017 سامسونگ می توانند برای شناسایی آهنگ ها از تکنولوژی شناخت صدا در ریموت تلویزیون استفاده کنند. به این ترتیب با پرسیدن سوال از ریموت، Shazam بلافاصله اطلاعاتی را درباره موسیقی در حال نمایش فراهم می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر