گلکسی‎ نوت ۸ در راه است

عصر کالا- سامسونگ جزئیاتی در رابطه با گلکسی نوت ۸ که ماه آینده رونمایی می شود، ارائه کرد.

گلکسی‎ نوت ۸ در راه است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، سامسونگ جزئیاتی در مورد استراتژی خود برای نیمه دوم سال جاری میلادی را بیان کرد. شرکت سامسونگ انتظار دارد که تقاضا برای گوشی های هوشمند و تبلت هایش در نیمه دوم سال که فصلی پر فروش می باشد، افزایش یابد. البته از این واقعیت نیز آگاه است که رقیب هایی جدی در این بازار وجود دارد.

    به این ترتیب، سامسونگ ماه آینده گوشی هوشمند جدیدی به نام گلکسی نوت 8 را رونمایی خواهد کرد که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این شرکت همچنین اعلام کرده است که به شدت در تلاش است تا روند فروش گلکسی اس 8 گلکسی اس 8 پلاس را نیز حفظ کند.

    مدیر عامل سامسونگ "دی جی کُه"، ضمن انتشار نتایج سود این شرکت به این نکته اشاره کرد که گلکسی نوت 8 برای کسانی که علاقعه دارند مقدار زیادی از محتوای چند رسانه ای را در گوشی خود به کار گیرند، بسیار مناسب خواهد بود.

    کُه گفت: سری فبلت های گلکسی نوت، که برای اولین بار در سال 2011 عرضه شدند، با طیف وسیعی از قابلیت های چند رسانه ای از جمله؛ صفحه نمایش بزرگ و قلم S Pen، بسیار محبوب شدند. علاوه بر این، توجه داشته باشید که گلکسی نوت 8 دارای ویژگی های پیشرفته تر و غنی تر چند رسانه ای است.

    آخرین اطلاعات بدست آمده از گلکسی نوت 8؛ صفحه نمایش 6.3 اینچ با نسبت تصویر 18.5:9 همراه با ویژگی HDR، جدید ترین چیپست اسنپدراگون یا اگزینوس، 6 گیگابایت رم و باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت می باشد. کمتر از یک ماه دیگر به رونمایی از این محصول نمانده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر