آپدیت جدید iOS تنها برای آیفون ۶ به بعد، عملکرد باتری را بهبود می‌بخشد

عصر کالا- اپل به تازگی اعتراف کرده است که نسخه به روزرسانی شده سیستم عامل iOS ۱۱ تنها برای گوشی‌های آیفون ۶ و جدیدتر عملکرد بهبود باتری را خواهد داشت.

آپدیت جدید iOS تنها برای آیفون ۶ به بعد، عملکرد باتری را بهبود می‌بخشد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، سال گذشته اپل در اقدامی تعجب آور عملکرد پردازنده و باتری های گوشی های قدیمی و مسدل های قبلی آیفون را کند تر کرد تا بدین وسیله میزان فروش محصولات جدید و آیفون های جایگزین و پرچمدارش را افزایش دهد. اما بعد از آنکه مجادلات بسیاری در این رابطه در میان کاربران و شرکت سازنده در گرفت، اپل اعلام کرد که با به روز رسانی و آپدیت جدید نسخه سیستم عامل iOSبه کمک این دسته از گوشی های قدیمی تر خواهد شتافت.

    اپل بدین ترتیب به کاربرانش وعده داد که عملکرد باتری و پردازنده گوشی‌هایشان که بر اثر دستکاری‌های این شرکت به شدت افت کرده بود، بهبود خواهد یافت.

    اما حالا گزارش‌های منتشر شده از سوی اپل حاکی از آن است که نسخه جدید سیستم عامل iOS 11.3 تنها برای گوشی های آیفون مدل 6 اس به بعد، عملکرد بهبود باتری را خواهد داشت و گوشی 5 اس از این قابلیت محروم خواهد ماند.

    هرچند که اپل پیشتر به تمامی کاربران گوشی‌های موردنظر، امکان تعویض باتری با تخفیف ویژه را داده بود، اما حالا انتظار می رود با انتشار این خبر، دوباره بحث بر سر کلاهبرداری اپل از مردم و کاربران بالا گرفته و بسیاری نیز به خاطر اقدام این غول تکنولوژی آمریکایی، خرید محصولاتش را نقد و سپس تحریم کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر