از نظر فناوری تهیه نوار قلب؛

سازمان غذا و داروی آمریکا اپل واچ جدید را تایید نکرد

عصر کالا- فناوری تهیه نوار قلب که در ساعت های هوشمند جدید اپل رونمایی شده، تاییدیه سازمان وزارت غذا و داروی آمریکا را ندارد و فقط برای آن مجوز صادر شده است.

سازمان غذا و داروی آمریکا اپل واچ جدید را تایید نکرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، ساعت هوشمند جدید اپل به نام Apple Watch4 مجهز به ویژگی نوار قلب(الکتروکاردیوگرام )است که مجوز سازمان غذا و دارو آمریکا را به دست آورده اما از سوی این سازمان تایید نشده است.

    این بدان معناست که این محصول ایمن است اما به بهبود سلامتی کاربر منجر نمی شود. البته تایید محصول از سوی این سازمان سبب جلب اعتماد مشتریان خواهد بود.

    فناوری قلب اپل برای استفاده افراد 22 سال و بزرگتر تائید شده اما از نظر فنی هیچ فردی با سن کمتر نمی تواند از آن استفاده کند.

    علاوه برآن ویژگیApple ECG مناسب افراد مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی نیست. افراد مبتلا به این بیماری در معرض ریسک بالاتر اختلالات ریتم قلبی قرار دارند و این قابلیت با هدف تشخیص آن ساخته شده است.

    دکتر دیوید براون یکی از کاردیولوژیست های دانشگاه واشنگتن می گوید:تماشاچیان و طرفداران وفادار اپل درباره این ویژگی بسیار خوشحال هستند چون چیزی درباره علم نظارت بر بیماری ها ندارند.

    نوار قلب یک ابزار مهم برای تشخیص بیماری های قلبی و آریتمی است. آزمایشی که در محیط بیمارستانی یا کلینیکی انجام می شود، فعالیت الکتریکی قلب از طریق حسگرهای الکترودی انجام می شود که روی قفسه سینه فرد قرار می گیرند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر