قیمت مدل ویژه گلکسی اس ۸ پلاس مجهز به رم ۶ گیگابایتی رسما تایید شد

عصر کالا- سامسونگ اخیرا در گزارشی قیمت مدل ویژه گلکسی اس ۸ پلاس (+Samsung Galaxy S۸) مجهز به یک رم ۶ گیگابایتی (به جای رم ۴ گیگابایتی) را تایید کرده است. همانطور که شایعات پیشین اشاره داشتند، اینک بخش کره‌ای وب سایت شرکت سامسونگ تایید کرده است که این گوشی به هیچ عنوان ارزان قیمت نخواهد بود.

قیمت مدل ویژه گلکسی اس ۸ پلاس مجهز به رم ۶ گیگابایتی رسما تایید شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از گجت نیوز؛پیشتر از این خبر شنیده می‌شد که مدل ویژه گلکسی اس 8 پلاس با رم 6 گیگابایتی خود بیشتر از 1000 دلار خواهد بود، اما حالا بخش کره‌ای وب سایت شرکت سامسونگ به صورت دقیق‌تر قیمت این محصول را 1.032 دلار اعلام کرده است. البته این قیمت فروش قراردادی گوشی بوده و در صورت ورود به قفسه‌ی فروشگاه‌ها قیمت آن به 1.135 دلار نیز خواهد رسید.
    مدل ویژه گلکسی اس 8 پلاس حاوی حافظه داخلی 128 گیگابایتی است

    گلکسی اس 8 پلاس با قیمت 850 دلاری به خودی خود یک گوشی گران قیمت در بازار محسوب می‌شد و حالا بازار خود را آمده‌ی میزبانی از نسخه‌ی ویژه و بسیار گران قیمت آن می‌کند. ما واقعا مطمئن نیستیم چه کسی به این میزان رم بیشتر بر روی گوشی هوشمند خود نیازمند است، اما حدس میزنیم این یک گزینه برای مشتریانیست که هیچ عبایی در خصوص پرداخت چنین هزینه‌ی گزافی ندارند. این وب ساتی همچنین تایید کرده است که مدل ویژه گلکسی اس 8 پلاس علاوه بر یک رم 6 گیگابایتی، از حافظه  داخلی بیشتر 128 گیگابایتی نیز بهره‌مند خواهد بود. این گوشی که به تازگی در وب سایت رگولاتوری چینی تنا دیده شده، ظاهرا اول از هر جای دیگری به بازار این کشور ورود پیدا خواهد کرد. به راستی آیا شما هم چنین نیازی را می‌بینید که به تنها به خاطر ظرفیت رم کمی بیشتر و حافظه د اخلی پیشفرض، چند صد دلار بیشتر از حد معمول ارزش یک گوشی بپردازید؟
    شایان ذکر است، در حال حاضر هیچ صحبتی در خصوص عرضه مدل ویژه نسخه اصلی گوشی گلکسی S8 سامسونگ به میان نیامده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر