انتشار آپدیت امنیتی جدید برای سامسونگ Galaxy S۶

عصر کالا- سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را برای گوشی‌های گلکسی S۶ خود منتشر و آغاز کرده است، این به‌روز رسانی در حال حاضر بازار اروپا را هدف قرار داده است و با شماره نسخه‌ای با نام G۹۲۰FXXU۵EQFC عرضه خواهد شد.

انتشار آپدیت امنیتی جدید برای سامسونگ Galaxy S۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از جی اس ام، سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را برای گوشی‌های گلکسی S6 خود منتشر و آغاز کرده است، این به‌روز رسانی در حال حاضر بازار اروپا را هدف قرار داده است و با شماره نسخه‌ای با نام G920FXXU5EQFC عرضه خواهد شد. این آپدیت شامل رفع موارد امنیتی گزارش‌شده در ماه ژوئن برای این گوشی است.

    آپدیت جدید تنها دربرگیرنده موارد امنیتی نیست، در این نسخه برخی از عملکردهای گوشی نیز بهبود یافته و دیگر اشکالات گزارش‌شده آن نیز رفع می‌گردد.

    شایان ذکر است این آپدیت حدود 80 مگابایت حجم دارد.کاربران گلکسی S6 به‌زودی می‌توانند گوشی‌های هوشمند خود را به آخرین بسته امنیتی اندروید آپدیت کنند. البته با توجه به اینکه عرضه این به‌روزرسانی به‌صورت OTA خواهد بود، انجام آن تنها برای کاربرانی که گوشی‌های خود را روت نکرده باشند امکان‌پذیر است. همچنین ممکن است زمان انجام این عملیات برای کاربران مختلف، متفاوت باشد. پس اگر شما نیز یکی از دارندگان Glaxy S6 هستید، می‌توانید به‌زودی منتظر دریافت آپدیت جدید سامسونگ باشید و با مراجعه به منوی تنظیمات در فواصل زمانی مشخص، از عرضه آپدیت جدید اندروید برای اسمارت فون خود خبردار شوید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر