گوشی Bluboo S۱ با طراحی تمام صفحه و قیمت مناسب رونمایی شد

عصر کالا: امروزه فناوری صفحه نمایش بدون حاشیه در گوشی‌های هوشمند فراگیر شده است.

گوشی Bluboo S۱ با طراحی تمام صفحه و قیمت مناسب رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱:۰۰
  • گوشی Bluboo S1 با طراحی تمام صفحه و قیمت مناسب رونمایی شد
  • گوشی Bluboo S1 با طراحی تمام صفحه و قیمت مناسب رونمایی شد
  • گوشی Bluboo S1 با طراحی تمام صفحه و قیمت مناسب رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، این سبک طراحی چند سال پیش با گوشی Aquos Crystal، از محصولات شرکت شارپ، معرفی شد. در ادامه طراحی گوشی‌هایی مانند شیائومی Mi Mix، ال‌جی G6 و اخیرا هم سامسونگ گلکسی S8 موجب معروف شدن گوشی‌های هوشمند تمام صفحه شد.

گوشی‌هایی که در بالا به آنها اشاره شد قیمت‌های بالایی داشته و ممکن است خرید آن‌ها برای عموم کاربران ممکن نباشد. کمپانی Bluboo با معرفی گوشی S1 سعی کرده است تا ضمن ارائه یک گوشی با صفحه نمایش بدون حاشیه، رعایت حال جیب کاربران را نیز بکند!

S1 دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی باکیفیت فول‌‎اچ‌دی ساخت شرکت شارپ است. این نمایشگر از سه طرف کاملا بدون حاشیه بوده و تنها در قسمت پایین آن نوار باریکی وجود دارد. البته نسبت ابعاد به بدنه این گوشی هوشمند 90 درصد است و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد. ابعاد گوشی جدید بلوبو 148.6 در 74.3 در 7.9 میلی‌متر است که کمی باریک‌تر و کوتاه‌تر از آیفون 7 پلاس است.

از لحاظ سخت‌افزاری نیز این گوشی شما را ناامید نخواهد کرد. استفاده از پردازنده 8 هسته‌ای Helio P25 با سرعت کلاک 2.5 گیگاهرتز، به همراه رم 4/64 و 6/128 می‌تواند تمامی بازی‌ها و برنامه‌های موجود اندروید را بدون هیچ‌گونه مشکلی اجرا کند. هر دو نسخه این گوشی دارای درگاه microSD هستند و قابلیت افزایش تا 256 گیگابایت را دارند. تکمیل‌کننده این تیم سخت‌افزاری، یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی است.

دوربین دوگانه این گوشی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دوربین اصلی آن سنسور 16 مگاپیکسلی سونی را دارد و در کنارش دوربین 3 مگاپیکسلی برای درک عمق تصاویر قرار گرفته است. در قسمت جلو نیز شاهد دوربینی 8 مگاپیکسلی هستیم که در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

در قسمت نرم‌افزار نیز از آخرین نسخه اندروید، یعنی نوقا، استفاده شده است. شرکت بلوبو در این زمینه سعی کرده است تا کمترین تغییر را در اندروید خام بدهد و این به معنی آن است که آپدیت‌های نرم‌افزاری این گوشی نیز به موقع ارائه خواهند شد.

حال به قسمت هیجان‌انگیز معرفی این گوشی می‌رسیم. جایی که قیمت 150 دلاری آن می‌تواند بازار گوشی‌های میان‌رده را به چالش بکشد. طبق برآوردهای صورت‌گرفته، در ماه جولای شاهد حضور S1 در قفسه فروشگاه‌ها خواهیم بود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر