مشخصات پرچمدار بعدی اوپو فاش شد

عصر کالا- پرچم‌دار کمپانی اوپو در میان اولین گوشی‌های هوشمندی قرار خواهد داشت که از تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ بهره می‌برد.

مشخصات پرچمدار بعدی اوپو فاش شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از زومیت؛ اوپو می‌خواهد در تاریخ 10 ژوئن (19 خرداد) از جدیدترین گوشی هوشمند پرچم‌دارش رونمایی کند. طبق اطلاعاتی که اخیرا در فضای مجازی قرار گرفته است، پرچم‌دار جدید اوپو که اوپو آر 11 نام دارد، از تراشه اسنپدراگون 660 بهره می‌برد.

    تصویر رندرشده‌ای نیز از اوپو آر 11 فاش شده است که می‌توان استفاده از ترکیب دوربین دوگانه در پشت این گوشی و بهره بردن از حسگر اسکنر اثر انگشت در جلوی آن را مشاهده کرد.

    اوپو آر 11 از یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بهره می‌برد و همانطور که اشاره شد مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 660 ساخت کوالکام است. در اوپو آر 11 از 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده شده است. از دیگر امکانات پرچم‌دار جدید اوپو می‌توان به ترکیب دوربین دوگانه با سنسورهای 20 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعت اشاره کرد.

    آر 11 در چهار رنگ‌بندی مختلف به بازار عرضه می‌شود که شامل رنگ‌های طلایی، رز گلد، نقره‌ای و مشکی می‌شود. در کنار آر 11 مدل دیگری نیز با نام آر 11 پلاس معرفی می‌شود که احتمالا از نمایشگر بزرگ‌تر و باتری با ظرفیت بیشتر برخوردار است. متاسفانه در مورد قیمت و زمان عرضه این محصولات هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر