اپل‌واچ دکمه‌دار می‌شود

عصر کالا- گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که نسل آتی ساعت هوشمند اپل واچ به دکمه‌های ثابت فیزیکی مجهز خواهد شد تا کاربران بتوانند بدون لمس نمایگشر نیز با آن کار کنند.

اپل‌واچ دکمه‌دار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, گزارش های جدید نشان می دهد که دکمه های فیزیکی ثابت به نسل بعدی ساعت های هوشمند اپل واچ می آیند تا نسبت به لمس دست و انگشتان کاربر موردنظر نیز واکنش القایی از خود نشان دهد.

    این تغییرات می تواند در جدیدترین نسل از ساعت های هوشمند اپل که قرار است در پاییز سال جاری 2018 میلادی از آنها رونمایی شود، بکار برده شود و اپل می خواهد از دکمه های فیزیکی و ثابتی به منظور تسهیل بهره مندی کاربران از ساعت خود استفاده کند تا آنها بتوانند با لمس این دکمه های فیزیکی، از لمس صفحه نمایش و ایجاد تنظیمات موردنظر معاف شوند و بجای آن، از یک دکمه استفاده کنند.

    این قابلیت می تواند مقاومت بیشتری برای اپل واچ در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به ارمغان بیاورد. همچنین این دکمه ها فضای کمتری در بخش داخلی این ساعت های هوشمند اشغال کرده و بنابراین می توان از این حجم برای استفاده از باتری بزرگتر و یا ویژگی های متعدد دیگر استفاده کرد.

    البته تحلیلگران بسیاری بر این باورند که اپل در سالهای آینده قصد دارد ساعت هوشمندی را تولید کند که هیچ دکمه ای ندارد.

    حالا باید تا زمان رونمایی اپل از محصولات جدید خود از جمله نسل بعدی اپل واچ منتظر بمانیم تا ببینیم که کدامیک از این گزارش ها و پیش بینی ها درست از آب در می آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر