اپل "سلامت دیجیتال" را معرفی می‌کند

عصر کالا- اپل انتظار دارد که ویژگی‌های سلامت دیجیتالی را برای محصولات اپل مانند آی فون و iPad در کنفرانس توسعه جهانی WWDC معرفی کند. عملکرد به اصطلاح سلامت دیجیتال به کاربران کمک می‌کند تا زمان استفاده از هر برنامه و زمان کلی استفاده کاربر از دستگاه در یک دوره زمانی خاص را ثبت می کند.

اپل "سلامت دیجیتال" را معرفی می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از ایسنا، برنامه سلامت دیجیتال به عنوان تحولی عظیم در عرصه سلامت و آگاه‌سازی مردم نسبت به وضعیت سلامت خود در دنیای امروز، راه‌اندازی شده و تاکنون شرکتهایی با هدف یاری‌رسانی به جمعیت میانسال‌ و کهن‌سال دنیا و استفاده از فناوری‌های روز دنیا در بهبود کیفیت زندگی افراد، برنامه سلامت دیجیتال را معرفی کرده‌اند.

    همچنین در حال حاضر میلیاردها نفر سالمند بالای 60 سال در جهان زندگی می‌کنند و ایده سلامت دیجیتال می‌تواند زمینه خوبی برای نوآوری و تحول در عرصه بهداشت فردی در جهان باشد.

    اما از طریق ویژگی سلامت دیجیتال کاربران می‌توانند با استفاده از سوابق داده‌ها تصمیم بگیرند که تلفن را کنار بگذارند یا نه. در حال حاضر خبری جدیدی در مورد این تابع وجود ندارد، اما طبق قرارداد، اپل سیستم جدید iOS یعنی سیستم عامل iOS12 را در WWDC منتشر خواهد کرد. بنابراین، عملکرد سلامت دیجیتال تقریبا با انتشار سیستم عامل iOS 12 راه اندازی و توضیحاتی درباره دستورالعمل‌های دقیق‌تر برای استفاده ارائه خواهد شد.

    گوگل نیز یک ویژگی مشابه در نسخه Android P اضافه کرده است، که به کاربران کمک می‌کند تا مسیر دقیق هر برنامه را به نحوی دقیق ثبت کنند. براساس اطلاعات سایت پلیس فتا، جالب است که نسخه Android P نیز به کاربران اجازه می‌دهد که برنامه را برای استفاده در زمان خاص تنظیم کنند، در صورتی که بیش  از زمان معین باشد کاربر باید دوباره آن را راه اندازی کند.

    این ویژگی برای والدین جهت کنترل استفاده کودکان از دستگاه‌ها یا برنامه‌ها بسیار مفید است و کاربران علاقمند می‌توانند به این عملکرد توجه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر