گوشی نوکیا ۶ Arte Black وارد بازار ایران شد + قیمت

عصر کالا- گوشی نوکیا ۶ Arte Black با ۴ گیابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شده است.

گوشی نوکیا ۶ Arte Black وارد بازار ایران شد + قیمت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، اولین تلفن هوشمند نوکیا با همکاری اچ ام دی گلوبال گوشی نوکیا 6 نام دارد که توانست رکوردهایی بزرگ را برای این شرکت در زمینه فروش کسب کند و یک شروع موفق را برای این برند خوش‌نام فلاندی رقم بزند. تلفن هوشمند نوکیا 6 به عنوان یک موبایل اندرویدی در دو نسخه معمولی با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین نسخه تولید محدود آن یعنی گوشی نوکیا 6 Arte Black با 4 گیابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی معرفی و تولید شده است.
    از جمله مشخصات سخت افزاری اسمارت فون نوکیا 6 باید به پردازنده هشت هسته‌‎ای اسنپدراگون 430 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 505، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ، 3 و 4 گیگابایت حافظه رم، 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 همراه با فلاش LED دوگانه با قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت فول اچ دی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ، دو اسپیکر مجهز به تکنولوژی پیشرفته Dolby Atmos، حسگر اثر انگشت، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 3.0 کوالکام  و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا اشاره داشت.
    قیمت نوکیا 6 در ایران

    گوشی نوکیا 6 Arte Black به عنوان نسخه تولید محدود نوکیا 6 که بسیار محبوب‌تر از نسخه عادی است، با 4 گیابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی از طریق امارات متحده عربی با قیمت 1 میلیون و 270 هزار تومان وارد بازار ایران شده است. لازم به ذکر است که این گوشی در خارج از ایران با قیمت 299 یورو معادل با 315 دلار در حال فروش است که با این حساب قیمت آن در ایران عادلانه است.
    گفتنی است که  نسخه عادی موبایل هوشمند نوکیا 6 با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت اولیه 1 میلیون و 450  هزار تومان به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی وارد بازار ایران شده بود که بعد از کاهش قیمت شدید از زمان ورود تا به امروز، حال در حدود 1 میلیون و 100 هزار تومان در بازار ایران قیمت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر