قدرتمند و خوش قیمت؛

سامسونگ گلکسی J۷ Max به ایران آمد

عصر کالا- موبایل سامسونگ گلکسی J۷ Max به عنوان یک عضو جدید و قدرتمند از خانواده محبوب J شرکت سامسونگ به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شده است.

سامسونگ گلکسی J۷ Max به ایران آمد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، شرکت سامسونگ در اواخر خرداد ماه از دو عضو جدید خانواده محبوب و پر فروش J یعنی سامسونگ گلکسی J7 Max و گلکسی J7 Pro رونمایی کرد. همانطور که قبلا برایتان گفتیم، اسمارت فون‌های گلکسی J5 مدل 2017 و  گلکسی J7 مدل 2017 وارد بازار ایران شده‌اند اما پس از گذشت یک ماه از زمان رونمایی گلکسی جی 7 مکس به عنوان قدرتمندترین و برترین عضو خانواده محبوب J شرکت سامسونگ به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی وارد بازار ایران شده است.

    گوشی سامسونگ گلکسی J7 Max قیمتی نزدیک به گلکسی جی J7 مدل 2017 دارد اما دارای سخت افزاری قدرتمندتر است. گلکسی جی 7 مکس نسبت به سایر اعضای خانواده J جدید، دارای دوربین‌های با کیفین و ویژگی‌‎های نرم افزاری پیشرفته‌ و ظاهری متفاوت به گلکسی J5 و J7مدل 2017 است که باعث می‌شود برای فعالان شبکه‌های اجتماعی گزینه بسیار مناسبی به شمار برود.

    از جمله مشخصات سخت افزاری گگلکسی J7 Max  باید به پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6757 Helio P20 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-T880MP2 ، صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 386 پیکسل در هر اینچ، 4 گیگابایت حافظه رم، 32  گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 همراه با فلش LED و قابلیت فوکوس اتوماتیک، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.9، حسگر اثر انگشت، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.
    قیمت سامسونگ گلکسی J7 Max در ایران

    گوشی  سامسونگ گلکسی J7 Max به صورت غیر  و بدون گارانتی در رنگ مشکی با قیمت 1 میلیون و 230 هزار تومان و در رنگ طلایی با قیمت 1 میلیون و 195 هزار تومان وارد بازار ایران شده است. لازم به ذکر است که موبایل سامسونگ گلکسی J7 Max در بازارهای بین المللی دارای قیمت 260 یورو است.
    ما به شما توصیه می‌کنیم در صورتی که قصد خرید موبایل هوشمند سامسونگ گلکسی جی 7 مکس  به عنوان یک موبایل هوشمند میان‌‎رده را دارید بهتر است تا اواخر مرداد ماه و عرضه احتمالی این محصول با گارانتی رسمی صبر کنید تا این گوشی با واردات بیشتر به صورت رسمی دچار ریزش قیمت شود و قیمت اولیه این محصول کاهش محسوسی پیدا کند تا بتوانید سامسونگ گلکسی J7 Max را با قیمتی پایین‌تر همراه با گارانتی خریداری کنید. همچنین اگر قصد خرید این موبایل را به عنوان یک گوشی میان‎رده دارید بهتر است تا نگاهی به گوشی‌های دیگری مانند سامسونگ گلکسی A7 مدل 2017، هوآوی آنر 8 و شیائومی می 5 اس داشته باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر