ریل می از فناوری دوربین چهارگانه با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی برای گوشی‌های هوشمند رونمایی می‌کند

عصر کالا- ریل می خبر از رویدادی در تاریخ ۸ اوت داد که ظاهرا طی آن از جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه‌ی دوربین گوشی‌های هوشمند رونمایی می‌کند.

ریل می از فناوری دوربین چهارگانه با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی برای گوشی‌های هوشمند رونمایی می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زومیت، در ماه ژوئن، ریل می برای اولین‌بار خبر از کار روی تلفن هوشمندی با دوربین 64 مگاپیکسلی داد. این شرکت تاریخی برای عرضه‌ی گوشی هوشمند خود اعلام نکرد، اما به نظر می‌رسد توسعه‌ی آن در مراحل پایانی قرار دارد، چرا که شرکت چینی اعلام کرده است در تاریخ 8 اوت در پایتخت هند، دهلی نو کنفرانسی برگزار می‌کند. ریل می نام این مراسم را «رویداد نوآوری دوربین» گذاشته است.

    برای دیدن برخی از اولین فناوری‌های دوربین گوشی‌های هوشمند در رویداد نوآوری دوربین توسط ریل می آماده باشید. با ما همراه باشید تا اولین دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی گوشی‌های هوشمند در جهان را معرفی کنیم.

    این شرکت قبلا گوشی‌های هوشمند سری 3 و ایکس را با دوربین‌های دوگانه عرضه کرده است. در گوشی‌های مذکور یکی از دوربین‌ها حسگر تشخیص عمق است. گوشی جدید ریل می دارای دوربین چهارگانه است، بنابراین می‌تواند یک جهش رو به جلو برای دنیای گوشی‌های هوشمند با دوربین چهارگانه باشد.

    در حال حاضر جزییات بیشتری از گوشی، پیکربندی و دوربین‌های آن در دسترس نیست، اما امیدواریم ریل‌می ماژول‌های تله فوتو و لنز فوق عریض را نیز با حسگر 64 مگاپیکسلی خود همراه کند. به احتمال فراوان ماژول چهارم نیز حسگر تشخیص عمق خواهد بود.

    براساس اطلاعات ارائه شده توسط ریل‌می، این شرکت اعلام کرد که گوشی هوشمند مذکور هنوز در دست توسعه است، ولی به احتمال فراوان تا پایان سه‌ماهه‌ی سوم سال، از آن رونمایی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر