گران‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار +تصاویر

عصر کالا- امروز می‌خواهیم بدون توجه به مقوله ارزش خرید، گران‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را معرفی کنیم. توجه داشته باشید که اصلا در مورد ارزش خرید این گوشی‌ها قضاوت نمی‌کنیم.

گران‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار +تصاویر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین، دستگاه های گران قیمت و لاکچری حتی با قیمت بسیار بالاتر از گزینه‌های موجود در بازار کشور ما، خریداران خاص خود را دارند که فقط می‌خواهند با پرداخت هر مبلغی از داشتن یک وسیله خاص و گران‌بها لذت ببرند. سبک زندگی لاکچری، گستره زیادی از لوازم و امکانات زندگی را از خانه و اتومبیل گرفته تا لباس و اکسسوری در بر می‌گیرد و چند سالی می‌شود که گوشی‌های هوشمند هم در این گروه جای گرفته‌اند؛ البته به دلایل گوناگون از جمله نبود نمایندگی رسمی و مسایل و مشکلات احتمالی رجیستری تقریبا جای تمامی برندهای لاکچری، از جمله گرسو، ورتو، گلدویش و… در بازار ایران خالی است و معمولا از خارج از کشور خریداری می‌شوند.

    در اینجا درباره برندهای لاکچری و اسمارت فون‌هایی که گاهی قیمتشان حتی به بالای 100 میلیون تومان هم می‌رسد، صحبت نمی‌کنیم. می‌خواهیم آن دسته از گوشی‌های هوشمند را معرفی کنیم که نسبت به گوشی‌های معمول، قیمت بالایی دارند و در بازار کشور خودمان بدون مشکل خاصی (البته به جز مشکل قیمت بالا) قابل تهیه باشند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با 3 گوشی هوشمند گران قیمت بازار آشنا شوید:

    هواوی  Mate 9 Porsche Design

    هواوی Mate 9

     لیست ما برخلاف انتظار از برندهای لاکچری و یا حتی اپل و سامسونگ شروع نمی‌شود بلکه اولین و گران‌ترین گوشی این لیست نشان هواوی را دارد؛ همان کمپانی چینی که به تولید گوشی‌های ارزان قیمت و مقرون به صرفه معروف است! البته هواوی برای ساخت این گوشی از همکاری کمپانی Porsche Design بهره برده و موفق به خلق یک اثر هنری شده است! Mate 9 Porsche Design نسخه لاکچری فبلت خوش ساخت و قدرتمند Mate 9 محسوب می‌شود.

    فارغ از مشخصات فنی، این گوشی بسیار زیبا بوده و از بدنه فلزی با کیفیتی برخوردار است؛ همچنین با سخت‌افزار رده بالایی شامل چیپست 8 هسته‌ای کایرین 960 با حداکثر سرعت 2/4 گیگاهرتز در کنار 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی یک دستگاه قدرتمند و رده‌بالا محسوب می‌شود؛ دوربین این فبلت هم درست به مانند نسخه معمولی آن با مشارکت کمپانی لایکا ساخته شده و به 2 سنسور 20 مگاپیکسلی مجهز است که امکان زوم اپتیکال و تغییر فوکوس پس از ثبت تصویر را به همراه دارد. همچنین بر خلاف روال معمول هواوی، سنسور اثر انگشت به قسمت جلو و پایین صفحه نمایش منتقل شده و صفحه نمایش 5/5 اینچی این فبلت هم از نوع AMOLED با رزولوشن QHD است. این دستگاه با قیمت حدودی 6/200/000 تومان در بازار به فروش می‌رسد.

    چرا بخریم؟

    سخت افزار قدرتمند

    طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا

    حافظه داخلی زیاد

    دوربین عالی

    پورت USB Type-C

    چرا نخریم؟

    عدم مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

    گران به نسبت امکانات

     

    اپل آیفون 7 پلاس (Product Red)

    آیفون 7

    معمولا محصولات اپل قیمت بالایی دارند بخصوص اگر مدت زمان زیادی از حضور آنها در بازار سپری نشده باشد؛ آیفون 7 پلاس قوی‌ترین و گران‌ترین آیفون موجود در بازار است و نسخه جدید و قرمز رنگ آن عنوان گران‌ترین محصول اپل را به خود اختصاص می‌دهد. شاید بدانید که محصولات قرمز رنگ اپل به منظور همکاری با بنیاد Red برای آگاه سازی عموم مردم، بخصوص مردم کشورهای آفریقایی در خصوص مبارزه با بیماری ایدز تولید می‌شوند و درصدی از قیمت فروش محصولات به این کار اختصاص پیدا می‌کند. از این موضوع که بگذریم تفاوتی میان نسخه قرمز و نسخه عادی آیفون 7 پلاس وجود ندارد؛ پردازنده 4 هسته‌ای Apple A10 Fusion، با سرعت 2/23 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم، 32/128/256 گیگابایت حافظه داخلی، سنسور اثر انگشت، مقاومت در برابر آب و همچنین صفحه نمایش رتینا با رزولوشن فول اچ‌دی و فناوری لمس سه بعدی از سایر ویژگی‌های این محصول هستند. آیفون 7 پلاس به یک دوربین دوگانه مجهز است که امکان فوکوس اپتیکال را فراهم می‌کند؛ دوربین سلفی این گوشی هم رزولوشن 7 مگاپیکسلی دارد. نسخه 256 گیگابایتی قرمز رنگ این دستگاه را می‌توانید با قیمتی در حدود 4/200/000 تومان خریداری نمایید.

    چرا بخریم؟

    سخت افزار قدرتمند

    طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا

    صفحه نمایش با تکنولوژی لمس 3 بعدی

    دوربین عالی

    چرا نخریم؟

    حذف جک 3/5 میلی‌متری

    گران به نسبت امکانات

    بیرون زدگی زیاد لنز دوربین

     

    سامسونگ گلکسی S8 پلاس

    گلکسی s8

     

    جدیدترین پرچمدار کهکشانی سامسونگ در دو نسخه تولید شده و نسخه بزرگ‌تر آن به نام گلکسی S8 پلاس یکی از بهترین اسمارتفون‌های تولید شده تا این تاریخ است؛ این فبلت به یک صفحه نمایش 6/2 اینچی با رزولوشن 2960 در 1440 از نوع Super AMOLED مجهز است و در دکمه Home مجازی از فناوری لمس فشاری پشتیبانی می‌کند. وجود لبه‌های خمیده و حاشیه بسیار اندک باعث می‌شود که گلکسی S8 پلاس با وجود سایز بزرگ صفحه نمایش ابعاد بسیار متناسبی داشته باشد و بسیار خاص و زیبا به نظر برسد. مطابق انتظار، سامسونگ هر آنچه در توان داشته برای ساخت این گوشی استفاده کرده و با سخت‌افزاری شامل چیپست 8 هسته‌ای اکسینوس 8895 با حداکثر سرعت 2/3 گیگاهرتز، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی یک گوشی قدرتمند تولید کرده است. از دیگر ویژگی‌های شاخص این مدل می‌توانیم حسگر عنبیه چشم را نام ببریم. گلکسی S8 پلاس با قیمتی در حدود 3 میلیون تومان در بازار موجود است.

    چرا بخریم؟

    سخت افزار قدرتمند

    طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا

    حسگر عنبیه چشم

    دوربین عالی

    چرا نخریم؟

    مکان نامناسب اثر انگشت

    بر جا ماندن اثر انگشت روی بدنه

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر