توزیع گلکسی اس ۸ پلاس در چند کشور محدود

عصر کالا- سامسونگ تأیید کرده است که نسخه ویژه اس ۸ پلاس مجهز به ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی را فقط در چند کشور توزیع می‌کند.

توزیع گلکسی اس ۸ پلاس در چند کشور محدود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از اقتصادآنلاین ؛ کره جنوبی و چین دو کشوری هستند که قرار است نسخه ویژه در آنجا منتشر شود و مردمان منطقه خودمختار هنگ‌کنگ نیز به طور اختصاصی و قفل شکسته از این گوشی بهره خواهند برد. جزییات قیمتی معلوم نیست اما ظاهراً از 25 ماه می توزیع می‌شود.
    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، سامسونگ که پس از عرضه پرچم‌دار خود گزارش‌هایی مبنی بر تِمِ قرمزرنگ روی اسکرین دریافت کرده و برای آن آپدیت 465 مگابایتی عرضه کرده است، امروز نیز گزارش جدیدی از سوی برخی کاربران دریافت کرده است که ظاهراً گوشی بدون دلیل ری-استارت می‌شود.
    ازآنجایی‌که گوشی‌های توزیع‌شده همگی گارانتی دارند، سامسونگ قول داده است تا در اسرع وقت مشکل را پیگیری کرده و اطلاع‌رسانی کند.
    گفته می‌شود پس از گذشت چند هفته از رونمایی از اس 8 و اس 8 پلاس، این دو گوشی همچنان در صدر اخبار دنیای موبایل قرار دارد و علاقه‌مندان زیادی آن را پیش‌خرید کرده و به‌زودی گوشی محبوب خود را دریافت خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر