سامسونگ اقدام به تولید نسخه آزمایشی گلکسی X می کند

عصر کالا- در چند سال گذشته شایعات بسیاری در رابطه با احتمال عرضه یک موبایل تاشو از طرف سامسونگ به گوش رسیده که تاکنون این مهم به واقعیت تبدیل نشده است. اما هر چقدر مدت زمان بیشتری از سال ۲۰۱۷ می گذرد، احتمال پا به عرصه رقابت گذاشتن این تلفن همراه نیز افزایش می یابد.

سامسونگ اقدام به تولید نسخه آزمایشی گلکسی X می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ هم اکنون وبسایت خبری ET News به نقل از یک منبع ناشناس عنوان کرده که انتظار می رود سامسونگ به زودی آزمایش و بررسی موبایل هوشمند تاشویی مجهز به دو نمایشگر را آغاز کند که پیشتر آن را با نام «گلکسی ایکس» شناخته ایم.

    گلکسی ایکس احتمالاً در تعداد محدود دو تا سه هزار عددی عرضه می شود
    طبق شایعات ذکر شده به نظر می رسد گلکسی ایکس از دو نمایشگر آمولد مجزا بهره می برد که از طریق یک لولا به هم متصل شده اند و زمانی که لولا به صورت 180 درجه باز می شود، تشکیل یک صفحه نمایش بزرگتر را می دهند.

    گفتنی است علاوه بر آن در خبر مورد اشاره بیان شده است که سامسونگ به سختی در حال انجام تحقیقات و توسعه های لازم است تا بتواند تعداد محدودی گلکسی ایکس را در نیمه دوم سال 2017 به بازار عرضه کند از همین رو کمپانی کره ای سفارش دو تا سه هزار عددی را برای قطعات گجت مذکور به ثبت رسانده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر