ال‌جی از بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش OLED دنیا در دوبی پرده برداشت

عصر کالا- این صفحه‌نمایش بزرگ‌ترین و باکیفیت‌ترین دیوار ویدئوی HD در دنیا نیز به شمار می‌رود.

ال‌جی از بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش OLED دنیا در دوبی پرده برداشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، ال‌جی از نمایشگر دیوار ویدئوی خود در دوبی پرده برداشت؛ نمایشگری متمایز که بزرگترین صفحه‌نمایش OLED و بزرگترین دیوار ویدئو با کیفیت بالا در دنیا است. این دیوار ویدئوی عظیم‌الجثه در پاساژ دوبی در مجاورت برج خلیفه نصب شده و با استفاده از 820 پنلOpen Frame OLED  ال‌جی با فریم باز ساخته شده است. ال‌جی با شرکت Emaar Entertainment، سازنده آکواریوم دوبی، در این پروژه رکوردشکن همکاری کرده است.

    نمایشگر OLED اغلب نسل آینده نمایشگرها نامیده می‌شود زیرا فناوری انتشار دارد؛ به این معنی که این نمایشگر خودش نور می‌دهد و نیاز به لامپ‌های نوردهی ناکارآمد و حجیم در پشت صفحه را برطرف می‌کند. به همین علت، تصاویر عالی با عمیق‌ترین سیاهی ممکن و رنگ‌های زنده و همین طور زاویه دید عریض‌تر از نمایشگرهای معمولی با نوردهی پشت ایجاد می‌کند.

    استفاده از نمایشگر Open Frame OLED ال‌جی در اکواریوم دوبی بسیار مناسب بود زیرا شکل منحنی نمایشگر مطابق با حرکات موجی آب جاری بود. این نمایشگر هم به شکل محقر و هم محدب در حالت‌های افقی و عمودی قابل نصب در اماکن عمومی و خصوصی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر