لوازم خانگی ال جی الکترونیکس با قابلیت سازگاری با Google Home معرفی شد

عصر کالا- لوازم خانگی ال جی الکترونیکس که قابلیت اتصال به شبکه داخلی خانه را دارند، اکنون با دستیار صوتی گوگل نیز سازگار شده تا کاربری و استفاده راحتی را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

لوازم خانگی ال جی الکترونیکس با قابلیت سازگاری با Google Home معرفی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت؛ در کنفرانس خبری اخیر گوگل، لوازم خانگی هوشمندی توسط شرکت ال جی معرفی شد که کاملا با دستیار صوتی گوگل سازگار هستند و پیشرفته‌ترین اتصال و راحتی در استفاده را در بین لوازم خانگی هوشمند در اختیار کاربر می‌گذارند. لوازم خانگی ال جی الکترونیکس با قابلیت سازگاری با Google Home در ماه جاری در راستای طرح محصولات هوشمند اینترنتی این برند کره‌ای، در آمریکا عرضه خواهد شد. این محصولات شامل ماشین لباس‌شویی و خشک‌شویی سری LG SIGNATURE، یخچال، اجاق‌گاز، تصفیه‌کننده و تهویه هوا و ربات جاروبرقی می‌شود.
    قابلیت‌های لوازم خانگی ال جی الکترونیکس سازگار با Google Home

    با وجود Google Home کاربران به تمام امکانات متنوع دستیار صوتی گوگل به وسیله لوازم خانگی دسترسی دارند. سازگاری این وسایل با دستیار صوتی گوگل علاوه بر مزیت‌های چشمگیر، کاربری لوازم خانگی را نیز بهبود می‌بخشد. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند زمان باقی مانده از شستشو را روی ماشین لباسشویی LG SIGNATURE مشاهده کنند، به یخچال LG SIGNATURE خود بگویند یخ بیشتری تولید کند و یا با Google Home در هر کجای خانه به وسیله یک دستور صوتی ساده میزان دمای هوا را با استفاده از تهویه ‌هوای ال جی تنظیم کنند.
    لوازم خانگی ال جی الکترونیکس
    کنفرانس اخیر گوگل شامل نمایش اتصال و کاربری راحت تصفیه هوای ال جی با Google Home بود. با یک دستور صوتی ساده، کاربران می‌توانند تنظیمات تصفیه کننده هوا را تغییر داده و همچنین دستیار صوتی گوگل در لحظه میزان کیفیت هوا را نشان داده و به صورت کلامی نیز آن را اعلام می‌کند.
    آقای سونگ دائه هیون (Song Dae-hyun) رئیس بخش لوازم خانگی ال جی الکترونیکس می‌گوید:
    همکاری ما با گوگل نشان می‌دهد که چقدر راحت می‌توان خانه یک نفر را به‌وسیله لوازم کاربرپسند و قابل دسترس، هوشمند کرد. لازم نیست برای طراحی خانه هوشمند خود از علم پرتاب موشک آگاه باشید. ما به دنبال این هستیم که روابط کاری خود را با گوگل و دیگر نوآوران در این بازار پویا توسعه داده و خانه هوشمند را تبدیل به واقعیتی برای همه کنیم.
    لوازم خانگی LG SIGNATURE اولین محصولاتی هستند که از دستیار صوتی گوگل و Google Home پشتیبانی می‌کنند. این محصولات بر اساس قولی که برند LG به کاربرانش داده است، نوآوری را در قالب برترین فناوری‌های دنیا و مدرن‌ترین طراحی در جهان و با جزئیات دقیق، در اختیار کاربران فهیم خود قرار می‌دهد. همچنین ال جی امکان سازگاری با Google Home در وسایل تحت برند خود مثل +LG Hom-Bot Turbo و تهویه هوای هوشمند را فراهم کرده است و در آینده نیز قصد دارد دامنه این محصولات را گسترده‌تر کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر