مشخصات دو گوشی هواوی نوا ۲ و نوا ۲ پلاس در TENAA رویت شد

عصر کالا- اخیرا مشخصات دو گوشی هواوی نوا ۲ و هواوی نوا ۲ پلاس که به دوربین دوگانه مجهز شده اند، در تنا رویت شده است.

مشخصات دو گوشی هواوی نوا ۲ و نوا ۲ پلاس در TENAA رویت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از اتاق خبر 24:
    کمپانی هواوی همیشه تلاش کرده تا علاوه بر تمرکز در عرصه ی تولید گوشی های پرچمدار، در بخش گوشی های میان رده نیز فعالیت کرده و مدل های ارزشمندی را به بازار عرضه کند؛ و از میان آنها می توان به گوشی های هواوی نوا و هواوی نوا پلاس اشاره کرده که سال گذشته در اروپا و چین رونمایی شدند. در حال حاضر نیز مشخصاتی از گوشی های هوشمند هواوی در تنا (آژانس نظارتی مخابرات چین) رویت شده که احتمالا به گوشی های میان رده اشاره می کند.

    گفته می شود که این گوشی های هوشمند، درواقع نسل بعدی گوشی های نوا و نوا پلاس هستند که احتمالا با نام های هواوی نوا 2 و هواوی نوا 2 پلاس معرفی خواهند شد. گوشی نوا 2 در اندازه ی کوچکتر 5.1 اینچی تولید شده، اما طراحی آن در مجموع با گوشی هواوی نوا تفاوت دارد؛ از جمله ی این تفاوت ها می توان به حذف دکمه ی فیزیکی هوم در نمای جلویی اشاره کرد. این دستگاه همچنین از نمایشگر کاملا مشکی برخوردار است.

    شاید یکی از جالب ترین قابلیت هایی که این دو دستگاه از آن برخوردار هستند، دوربین اصلی دوگانه ای باشد که به صورت افقی در هر دو گوشی هواوی نوا 2 و هواوی نوا 2 پلاس قرار گرفته است. دو گوشی هواوی نوا و نوا پلاس از دوربین اصلی تک لنزی برخوردار بودند؛ اما این این دو دستگاه، حقیقتا همان مدل های نوا 2 و نوا 2 پلاس باشند، پس به طور قطع باید شاهد طراحی فوق العاده ای در بخش دوربین آنها باشیم.

    نوا 2 پلاس از طراحی بزرگتری برخوردار شده و احتمالا به نمایشگر 5.5 اینچی مجهز خواهد شد. گفته می شود که این دو دستگاه به پردازنده 16 نانومتری Hisilicon Kirin 660 و یک سنسور اثر انگشت که در قاب پشتی تعبیه شده، مجهز خواهند شد. در حال حاضر، اطلاعات بیشتری از این دو گوشی هوشمند در دست نیست؛ به محض انتشار اخبار بیشتر، آنها را با شما به اشتراک می گذاریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر